• چهارشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401093020774
  • خبرنگار : 50038

ملایری‌ها آماده میزبانی باشکوه از شهدای گمنام

ملایری‌ها آماده میزبانی باشکوه از شهدای گمنام

ایسنا/همدان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس روز سه‌شنبه هفته آینده در شهرهای ازندریان و سامن تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

حسین فارسی در سومین جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام شهرستان ملایر، حضور شهدای گمنام را مایه خیر و برکت دانست و برنامه تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.

وی با اشاره به ولایتمداری مردم این خطه از ایران اسلامی و تقدیم شهدای فراوان در این چهار دهه، افزود: ملایر با میزبانی از دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بار دیگر برگ زرین دیگری بر تاریخ فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان می‌افزاید.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیکر مطهر دو شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس یکشنبه چهارم دی‌ماه ساعت هشت صبح وارد شهرستان می‌شود.

معاون فرماندار ملایر اظهار کرد: پس از تحویل پیکر مطهر شهدای گمنام در پایگاه امداد جاده‌ای زاغه، ساعت ۹ صبح مراسم استقبال و وداع با شهدا در روستای "ینگی‌کند" با حضور پرشور مردم برگزار و ساعت ۱۰ تا ۱۱ وارد شهر جوکار می‌شود.

فارسی افزود: پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام بعدازظهر یکشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۶ برای مراسم یادواره شهدای هنرمند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یکی دیگر از پیکر مطهر شهدای گمنام برای مراسم وداع به مسجد امام هادی(ع) مسکن مهر منتقل خواهد شد.

وی گفت: انتقال پیکر پاک دو شهید گمنام به حوزه علمیه خواهران راس ساعت ۱۶ تا ۱۷ و مراسم وداع با شهدا در مسجد چهارده معصوم(ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء از ویژه برنامه‌های بعدازظهر و شامگاه یکشنبه چهارم دی‌ماه است.

فارسی خاطرنشان کرد: دوشنبه پنجم دی‌ماه ساعت هشت صبح مراسم وداع با شهدا در حسینیه سپاه ناحیه ملایر با ورود یکی از پیکرهای شهدای گمنام برگزار و همزمان پیکر یکی دیگر از شهدای گمنام ساعت ۹:۳۰ وارد روستاهای جوراب، پری و شهر زنگنه می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر، وی ادامه داد: یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر دوشنبه ساعت ۱۰:۳۰ با ورود یکی از پیکرهای مطهر شهدای گمنام تا اذان ظهر برگزار می‌شود.

فارسی با بیان اینکه بعدازظهر دوشنبه ساعت ۱۶:۳۰ پیکرهای مطهر شهدای گمنام برای برگزاری مراسم معنوی به حسینیه سیدالشهدا(ع) ملایر منتقل می‌شود، افزود: پیکر پاک دو شهید گمنام دوشنبه شب همزمان با نماز مغرب و عشاء برای مراسم باشکوه وداع با شهدا به شهرهای سامن و ازندریان منتقل می شود.

معاون فرماندار ملایر یادآور شد: پس از برگزاری مراسم وداع با شهدا در شهرهای ازندریان و سامن، پیکر مطهر دو شهید گمنام ساعت ۲۰ شب دوشنبه، برای برگزاری مراسم وداع با شهدا به هیات مکتب الشهدا ملایر انتقال داده می شود.

فارسی گفت: برنامه محوری و اصلی تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) سه‌شنبه ششم دی‌ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل شهرداری ملایر به سمت میدان آزادگان انجام و برای خاکسپاری به شهرهای ازندریان و سامن منتقل می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha