• چهارشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401093020666
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

تحقق وعده رئیس جمهور در کمتر از یک هفته

تحقق وعده رئیس جمهور در کمتر از یک هفته

ایسنا/خراسان جنوبی در سفر سرزده رئیس جمهور طی روز جمعه ۲۵ آذر به منطقه مرزی لانو در شهرستان سربیشه، تعدادی از خانواده‌ها درخواست کمک جهیزیه برای دختران خود داشتند که این وعده رئیسی، بعد از گذشت ۵ روز عملی شد.

در دومین دور از سفرهای استانی رئیس جمهور و هیات دولت به خراسان جنوبی در روز ۲۵ آذرماه، دهستان لانو در منطقه مرزی شهرستان سربیشه میزبان رئیس قوه مجریه بود.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در این بازدید سرزده،‌ از نزدیک با مردم منطقه مرزی لانو به صحبت و گفتگو پرداخت و پای درد دل و مطالبات برخی از اهالی نشست. در این دیدار، تعدادی از خانواده‌های مرزنشین در کنار تمام خواسته‌ها، درخواست تامین جهیزیه برای دختران خود داشتند که امروز، چهارشنبه ۳۰ آذر بعد از گذشت پنج روز، وعده رئیس جمهور عملی شد.
 
محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه، امروز چهارشنبه ۳۰ آذر در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه‌ها که با حضور جمعی از مسئولان ستادی استانداری و محلی در روستای لانو برگزار شد، به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: رئیس جمهور پس از بازدید از روستاهای مرزی لانو قول تأمین ۱۱ سری جهیزیه را دادند که این مهم پس از گذشت ۵ روز از سفر به سربیشه عملی شد.
 
وی افزود: پس از سفر سرزده رئیس جهور به شهرستان مرزی سربیشه و درخواست تعدادی از اهالی، ۱۱ سری جهیزیه شامل «یخچال، گاز خوراک پزی، تلویزیون، ماشین لباس شویی تمام اتومات و جاروبرقی» برای افرادی که درخواست خود را مطرح کرده بود، تهیه و ارسال شد.

فرماندار سربیشه ارزش هر سری از جهیزیه‌ها را بالغ بر ۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: در بازدید سرزده رئیس جمهور از منطقه مرزی لانو که خوشحالی مردم را به همراه داشت حجت الاسلام رئیسی از پروژه مجتمع آبرسانی خوشاب و همچنین کارگاه اشتغال حوله بافی بانوان مرزی نیز بازدید کرد.

لکزایی یادآور شد: فاز اول این پروژه آبرسانی روستای مشوکی و خوشاب به بهرداری رسیده و فاز ۲ این پروژه با هدف آبرسانی به ۱۱ روستا تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید و فاز سوم تا دهه فجر سال آینده هدف گذاری شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha