• چهارشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401093020613
  • خبرنگار : 30188

محاسبات سرانگشتی قیمت تمام شده سیم و کابل خراسان افشارنژاد

محاسبات سرانگشتی قیمت تمام شده سیم و کابل خراسان افشارنژاد

شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد در سال ۱۳۴۵ در شهر مشهد تاسیس گردید. این شرکت سیم‌های مسی تابیده شده را در اوایل تاسیس خود از ژاپن وارد و سپس آنها را روکش می‌نمود.

به گزارش ایسنا به نقل از تجهیزساختمان، از تاسیس شرکت شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد تقریبا یکسال نگذشته بود که به عنوان یکی از اولین و به صورت کاملا حرفه‌ای پا به عرصه تولید سیم و کابل گذاشت.

شرکت خراسان افشارنژاد با برخورداری از به روزترین تجهیزات مدرن و دانش روز، همواره به عنوان تولیدکننده برتر در سطح کشور باشد. این مجموعه با مساحت فعلی کارخانه بالغ بر ۴۰,۰۰۰ متر مربع و زیربنایی حدود ۳۰,۰۰۰ متر مربع به همراه بیش از ۴۵۰ نفر پرسنل در حال فعالیت در این زمینه است.

  پس از گذشت تنها چند سال، این فعالیت با سرعت بسیار بالا تحت نظارت و ادامه همکاری با کشور ژاپن ضمن دریافت تکنولوژی از این کشور، شرکت خراسان افشارنژاد فعالیت خود را  توسعه داد و تولید حرفه‌ای به همراه بهره‌گیری از این تکنولوژی بروز در تولیدات خود مطابق با استانداردهای جهانی را به مرحله اجرا گذاشت. در حال حاضر شرکت صنعتی خراسان با گذشت نزدیک به نیم قرن فعالیت، یکی از بهترین‌ها در تولید سیم و کابل کشور به شمار می‌رود. همچنین این شرکت سلامت و کیفیت عالی محصولات را در اولویت کار خود قرار داشته است.

 نمایندگی سیم و کابل خراسان افشارنژاد

خرید و فروش تمامی محصولات شرکت خراسان افشارنژاد به عهده نمایندگی‌های این شرکت می‌باشد. تجهیرساختمان، به عنوان تأمین‌کننده انواع کالا و تجهیزات برقی صنعتی و ساختمانی شامل انواع سیم و کابل‌ها، سیم تک رشته افشان، کابل افشان دو روکشه، کابل افشان شیلد دار، کابل کولری، کابل افشان، کابل زمینی و کابل مخابراتی است. همچنین انواع کالا های زیر کار ساختمان مانند لوله و اتصالات، سینی کابل، نردبان کابل و متعلقات، انواع کلید و پریزهای ایرانی و خارجی، انواع محصولات روشنایی داخل و بیرون ساختمان و … .

 مزیت‌های خرید از نماینده رسمی سیم و کابل خراسان، قیمت دسته اول اعلام شده توسط کارخانه است. شرکت افشار نژاد خراسان با نوسانات مختلف قیمت مس، گاهی به صورت روزانه مجبور به اعلام لیست قیمت سیم و کابل جدید و تغییر قیمت به نمایندگان خود می‌شود که این کار ضمن این که از آسیب، ضرر و زیان مالی به خریداران جلوگیری می‌کند، سبب می‌شود تا از اعلام  قیمت‌های مختلف و متفاوت و به اصطلاح ده قیمتی شدن محصولات خراسان در بازار جلوگیری شود.

فروشگاه آنلاین سیم و کابل تجهیزساختمان بصورت مستقیم و بی‌واسطه با تضمین کیفیت به مشتریان خود در زمان و هزینه آنها صرفه‌جویی می‌کند. در صورت خرید محصولات با کیفیت می‌توانید با کارشناسان تیم فروش تجهیز ساختمان در ارتباط باشید.

محاسبات سرانگشتی قیمت تمام شده سیم و کابل خراسان افشارنژاد

قیمت محصولات سیم و کابل خراسان

لیست هزینه‌های سیم و کابل به دلیل نوسانات بالا در قیمت مس همواره در حال تغییر است. به همین دلیل لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد به صورت دوره‌ای به کلیه نمایندگان این شرکت ارسال می‌شود. تجهیز ساختمان نماینده رسمی این شرکت در صورت افزایش یا کاهش قیمت مس درصدی را از مبلغ ارائه شده کسر یا افزایش می‌دهد. در واقع با توجه به لیست پایه ارائه شده قیمت‌های افزایشی یا کاهشی بر آن اعمال می‌شود. در صورت نیاز به کابل‌های مسلح این شرکت می‌توانید آنها را به تجهیز ساختمان سفارش دهید. زمان تحویل و قیمت نهایی این محصول 10 روز زمان می‌برد.

محاسبات سرانگشتی قیمت تمام شده سیم و کابل خراسان افشارنژاد

 محصولاتی که لیست قیمت آن ارائه  شده شامل: سیم تک رشته افشان، کابل افشان دو روکشه، کابل افشان شیلددار، کابل کولری، کابل افشان، کابل زمینی و کابل مخابراتی و هوایی است. متراژ تمامی محصولات سیم و کابل خراسان افشارنژاد به صورت حلقه‌های ۱۰۰ متری می‌باشد. کابل‌ مخابراتی به‌صورت کلاف‌های ۱۰۰ متری و ۲۵۰ متری عرضه می‌گردند. همچنین سیم برق و کابل آنت به صورت کلاف‌های 100 متری قابل فروش هستند. اما کابل‌های برق افشان علاوه بر کلاف‌های 100 متری می‌توان آن‌ها را به صورت قرقره‌ای خریداری نمود.

 راهنمای لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد

 به دلیل نوسانات بازار جهانی مس، قیمت‌های لیست خراسان با احتساب درصدی روی لیست نهایی قیمت، کاهش یا افزایش میابد.

با توجه به نوسانات بازار جالب است بدانید، قیمت‌های موجود در لیست قیمت خراسان افشارنژاد با احتساب درصدی است که روی لیست قیمت اصلی، افزایش یا کاهش می‌یابد. این محاسبات به‌صورت لحظه‌ای تعیین می‌شود. بدین صورت که نمایندگان شرکت سیم و کابل خراسان یک لیست قیمت پایه از شرکت دریافت می‌کنند که با توجه به وضعیت قیمت مس در بازار، متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت سیم ارت می‌توانید به قیمت سایر سیم های موجود مراجعه فرمایید.

در صورت اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت‌های به  روز سیم و کابل خراسان افشار نژاد و  بررسی این محصولات به سایت www.T1S.ir مراجعه و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha