• چهارشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401093020276
  • منبع : نمایندگی ایلام

در شب یلدا انجام می‌شود

توزیع ۳۰۰۰ سبد غذایی و خوراکی در بین خانواده‌های نیازمند در ایلام

توزیع  ۳۰۰۰ سبد غذایی و خوراکی در بین خانواده‌های نیازمند در ایلام

ایسنا/ایلام شب یلدا حدود ۳۰۰۰ سبد غذایی و خوراکی در بین خانواده‌های مددجو و نیازمندان با همکاری کمیته امداد، هلال احمر ، سپاه امیرالمومنین(ع) استان و گروه‌های خیریه توزیع می‌شود.

«رضا طاهری» ، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد:  بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در شب یلدا حدود ۳ هزار سبد غذایی و خوراکی شامل میوه، شیرینی ، تنقلات،مرغ ،برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر ، سپاه استان و گروه‌های خیریه تدارک دیده شده ، در بین خانواده‌های مددجو و نیازمندان استان توزیع می‌شود.
وی به دیگر برنامه‌های کمیته امداد در برنامه یلدای فاطمی اشاره کرد و گفت: بر اساس دعوت استاندار ایلام از مدیران استانی ، در شب یلدا تعدادی از مدیران استان و شهرستانها با همراهی مدیران کمیته امداد با حضور در منازل تعدادی از خانواده های نیازمند خصوصاً خانواده های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده ها را بررسی خواهند کرد.
طاهری ضمن دعوت از مدیران و افراد نیکوکار جهت حضور در این طرح و برنامه به یادمدنی و دلجویی از خانواده های نیازمند گفت: کمیته امداد در همه شهرستان‌ها و مناطق استان آمادگی دارد زمینه حضور این افراد در کنار خانواده های نیازمند و همنشینی و تفقد از آنان در شب یلدا را فراهم کند.
«غلامرضا علی‌محمدی» مدیرکل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز اظهار کرد: کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در مناسبت‌های گوناگون و در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و امدادرسانی به آنان همکاری‌های مشترک و گوناگونی با هم دارند.
وی گفت:  با همکاری کمیته امداد، هلال احمر و جامعه خیرین این تعداد بسته‌های خوراکی تهیه و به مناسبت شب یلدا در اختیار خانوادهای نیازمند قرار می‌گیرد.

روابط عمومی کمیته امداد استان ایلام اعلام کرد مردم نیکوکار استان می توانند از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و یا شماره گیری کد  #۰۸۴*۱*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۵-۶۰۳۷ در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha