• دوشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401092819103
  • خبرنگار : 50491

رئیس پلیس راهور گلستان خواستار شد؛

میدان بار گرگان نیازمند جانمایی جدید/ رشد ۳۱۵ درصدی خودروها در گلستان

میدان بار گرگان نیازمند جانمایی جدید/ رشد ۳۱۵ درصدی خودروها در گلستان

ایسنا/گلستان رئیس پلیس راهور گلستان خواستار جابه‌جایی میدان بار گرگان و جانمایی جدید آن شد و گفت: میدان بار گرگان بر گره ترافیکی گرگان می‌افزاید و نیاز است به مکان جدید منتقل شود.

عباس مهاجر بسطامی امروز دوشنبه ۲۸ آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت ترافیک در شهر گرگان خوب نیست، در ۱۰ سال گذشته تعداد خودروهای سطح شهر استان گلستان رشد ۳۱۵ درصدی داشت که نیمی از خودروهای استان به دلیل حمل و نقل و یا تردد هم استانی‌ها در مرکز استان تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه زیرساخت‌های شهر گرگان متناسب با رشد ناوگان خودرویی توسعه پیدا نکرده است، افزود: کسانی که از ابتدای صبح از منزل خود خارج می‌شوند تا زمانی که از منزل برمی گردند در ترافیک گرفتار می‌شوند و آنطور که باید به موضوع ترافیک گرگان پرداخته نشده تا این معضل حل شود.

رئیس پلیس راهور گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی شهرهای استان گلستان با معضل ترافیک دست و پنجه نرم می‌کنند اما این معضل بیشتر از سایر شهرها در گرگان دیده می‌شود، تصریح کرد: در گذشته در ساعت‌هایی مشخص و در برخی از نقاط خاص، ترافیک سنگین در گرگان وجود داشت اما در حال حاضر ترافیک مستمر و در هم تنیده در نقاط مختلف گرگان شکل گرفته که مختص به ساعت‌های خاصی نیست.

مهاجر بسطامی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند پلیس در همه ساعت‌ها و در تمامی در تقاطع‌ها و خیابان‌ها حضور داشته باشد اما تعداد نیروهای ما و شرح وظایف گسترده نیروهای پلیس راهور به گونه‌ای نیست که بتوانیم چنین انتظاری را محقق کنیم و می‌طلبد زیرساخت‌های لازم برای رفع معضل ترافیک در گرگان فراهم شود.

تکمیل کمربندی گرگان نیازمند همت جمعی مسئولان

وی با تأکید بر اینکه شهرداری گرگان به تنهایی قادر به رفع معضل ترافیکی در مرکز استان گلستان نیست، بیان کرد: برای رفع این معضل همه مسئولان امر باید پای کار بیایند، یکی از مشکلات، کمربندی شهر گرگان است که باید از نقطه فعلی خارج شود در همین راستا کمربندی شهر سرخنکلاته احداث شده و فاز نخست آن در حال انجام است اما تکمیل فاز دوم کمربندی گرگان بودجه زیادی لازم دارد که نیاز است همه مسئولان استان گلستان پای کار بیایند و اعتبار لازم را برای تکمیل این پروژه مصوب کنند.

رئیس پلیس راهور گلستان خواستار جابه جایی میدان بار گرگان و جانمایی جدید آن شد و گفت: یکی از مسائل ترافیک‌زا در گرگان میدان بار گرگان است که باید به مکان جدید منتقل شود، تاکنون مکان میدان بار گرگان در سه مرحله تغییر کرده و نیاز است یک بار دیگر هم جابه جا شود.

مهاجر بسطامی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته همه مسئولان براساس توان و اعتبارات موجود زحمت کشیدند اما بهبود و ارتقای زیرساخت‌ها در شهر گرگان باید در دستور کار مسئولان باشد، ابراز داشت: از سویی دیگر آرامستان گرگان هم بر گره ترافیکی شهر می‌افزاید و جابه جایی آن باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha