• یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401092718449

معاون استاندار قم عنوان کرد؛

نباید مردم سردرگم شوند/ پنجره واحد خدمات الکترونیک طراحی شود

نباید مردم سردرگم شوند/ پنجره واحد خدمات الکترونیک طراحی شود

ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: طی سال های اخیر برخی از خدمات دستگاه های اجرایی الکترونیکی شده و تعداد سامانه های موجود شاید اینقدر زیاد باشد که مردم دچار سردرگمی شوند، لذا ایجاد یک پنجره واحد که همه خدمات را جمع نموده و بصورت هوشمند خدمت ارائه کند بسیار مطلوب است.

سید مهدی قریشی امروز یکشنبه 27 آذرماه در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان اظهار کرد: دولت هوشمند یکی از برنامه های اساسی دولت است که بحمدالله در حال اجراست و مردم با یک بار مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت می توانند از بسیاری از خدمات دستگاه های دولتی بصورت غیرحضوری استفاده نمایند.

وی با اشاره به خدماتی که تاکنون الکترونیکی شده افزود: طی سال های اخیر برخی از خدمات دستگاه های اجرایی الکترونیکی شده و تعداد سامانه های موجود شاید اینقدر زیاد باشد که مردم دچار سردرگمی شوند، لذا ایجاد یک پنجره واحد که همه خدمات را جمع نموده و بصورت هوشمند خدمت ارائه کند بسیار مطلوب است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در استفاده از خدمات الکترونیکی را با اهمیت برشمرد و افزود: بسیاری از مردم از خدمات الکترونیکی اطلاع ندارند و با وجود اینکه می توانند براحتی خدمات دولتی دریافت کنند باز به سازمانها مراجعه می کنند و در این راستا باید اطلاع رسانی مناسب همراه با فرهنگ سازی انجام شود و کارگروه در این زمینه میتواند کارساز باشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha