• یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401092718244
  • خبرنگار : 50184

شگفتی سازی "دنیش نان" کرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال بانوان

شگفتی سازی "دنیش نان" کرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال بانوان

ایسنا/کرمانشاه تیم دنیش نان کرمانشاه در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال بانوان بدون شکست و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها شد.

رویا صادقی سرمربی تیم والیبال دنیش نان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به عملکرد فوق العاده بازیکنانش در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال، اظهار کرد: این مرحله از رقابت‌ها از 21 آ ذر به میزبانی کرمانشاه آغاز شد و با صدرنشینی تیم دنیش نان به پایان رسید.

وی افزود: تیم ما در این مرحله علیرغم مصدومیت دو بازیکن کلیدی و سرماخوردگی چند بازیکن توانست با شایستگی هر پنج حریف خود را شکست دهد و با اختلاف سه امتیاز نسبت به تیم دوم، راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

سرمربی تیم دنیش نان کرمانشاه تصریح کرد: مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال با حضور 24 تیم در چهار گروه شش تیمی برگزار شد که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد راه پیدا می کند.

وی افزود: درگروه چهارم تیم ما به عنوان تیم اول و تیم سنگ آهن بافق یزد به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما در مرحله برگشت این رقابتها توانست هر پنج حریف خود یعنی سنگ آهن بافق یزد، میعاد بردسیر، توسعه بیجار، ققنوس فسا و الماس ایلام را مغلوب و با اقتدار به مرحله بعدی راه پیدا کند.

صادقی در ادامه با بیان اینکه تیم والیبال بانوان کرمانشاه باحمایت شرکت دنیش نان توانست در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشد، اعلام کرد: همچنین آقای سال افزون رئیس و آقای امانی دبیر هیات نیز پشتوانه‌ای بسیار دلگرم کننده برای تیم بودند و راهنمایی و حمایت زیادی داشتند که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما در این رقابتها با جان و دل بازی کردند و خانواده های آنها و تیم منتخب نونهالان استان نیز در رقابت پایانی با حضور پرشور خود در سالن رقابت‌ها باعث شدند تا انگیزه ما برای پیروزی دوچندان شود.

سرمربی دنیش نان کرمانشاه در خصوص زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی رقابتها هم گفت: این مرحله احتمالا اواخر دی و اوایل بهمن برگزار شود و درصورت امکان درخواست میزبانی را خواهیم داد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha