• یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401092718095
  • خبرنگار : 71496

صدها اسرائیلی در پیامی به نتانیاهو درباره سیاست‌های ائتلافش هشدار دادند

صدها اسرائیلی در پیامی به نتانیاهو درباره سیاست‌های ائتلافش هشدار دادند

بیش از ۴۰۰ نیروی اسرائیلی فعال در حوزه فناوری به نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی درباره سیاست‌های ائتلافش که می‌توانند به صنعت آسیب زده و مانع سرمایه‌گذاری خارجی شوند، هشدار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، بیش از ۴۰۰ نیروی اسرائیلی فعال در حوزه فناوری در پیامی هشدارآمیز خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ما کارآفرینان و بنیانگذاران استارتاپ‌های اسرائیلی و سرمایه‌گذاران و مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری از شما می‌خواهیم نگران پیامدهای مخربی باشید که متوجه اقتصاد و به شکل ویژه صنعت فناوری پیشرفته است و می تواند ناشی از فرآیندهای جاری قانونگذاری در کنست باشد.

این پیام در حالی برای نتانیاهو ارسال شد که ائتلاف احتمالی آتی در حال برنامه‌ریزی برای کاهش کنترل نهاد قضایی و اعمال تغییراتی بر قوانین اصلی و اعطای اختیاراتی گسترده در کرانه باختری به نمایندگان راست افراطی است و همچنین به یک رهبر حزب راست افراطی که برنامه‌هایی علیه جامعه دگرباشان جنسی دارد، اختیاراتی در مورد برنامه‌های آموزشی داده شده است.

این نیروهای کار اسرائیلی در ادامه پیام خود تاکید کردند: ما به نتایج انتخابات اخیر که منعکس‌کننده خواست مردم است، احترام می‌گذاریم، و بر این باوریم شما به عنوان نخست وزیر در راستای منافع جامعه اسرائیل تلاش خواهید کرد، با این وجود حملات به ساختار عدالت و حقوق اقلیت‌ها بر اساس دین یا نژاد یا جنسیت و یا هویت جنسیتی تهدیدی واقعی برای صنعت بزرگ فناوری ایجاد خواهد کرد.

همچنین در این پیام با اشاره به میلیاردها دلاری که هر ساله در بخش فناوری توسط سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود، آمده است، تزلزل ایمان در "سیستم حقوقی" و در نتیجه در "دموکراسی" و قوانینی که حقوق اساسی هر فرد را صرف نظر از اینکه چه کسی هستند، به چالش می‌کشد، می‌تواند سرمایه گذارانی را که باعث رشد این صنعت بزرگ شده‌اند، منصرف کند.

بخش فناوری حدود ۲۵ درصد از کل درآمدهای مالیاتی رژیم صهیونیستی و همچنین حدود ۱۰ درصد از نیروی کار آن را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha