• پنجشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401092416555
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال:

ذوب‌آهن؛ پیروز نبرد مدعیان

ذوب‌آهن؛ پیروز نبرد مدعیان

ایسنا/اصفهان تیم بسکتبال ذوب‌آهن در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر در دیداری خانگی برابر مهرام تهران با نتیجه ۸۷ بر ۶۷ به پیروزی رسید تا در نیم فصل دوم لیگ همچنان بر مدار پیروزی باشند.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال کشور، امروز ( پنجشنبه، ۲۴ آذرماه) در ورزشگاه ملت اصفهان میزبان تیم مدعی مهرام بود که این دیدار خانگی با نتیجه ۸۷ بر ۶۷ به سود سبزپوشان میزبان به پایان رسید تا گاندوها در نیم فصل دوم قاطعانه به دنبال جبران نیمه نخست لیگ باشند.

فرزاد کوهیان این رقابت حساس را با ️ترکیب محمدرضا اکبری، آرمان زنگنه، ارسلان کاظمی، فرید اصلانی، سجاد مشایخی، محمدحسن زاده، امیر علی قلی زاده، محمد حسین جعغری، محمدحسین احمدی، علی کاشانی، حمید ضیایی و مهدی عسگری‌فر آغاز کرد.

کوارتر نخست را سبزپوشان با برتری آغاز کرده و با پرتاب ۳ امتیازی زنگنه اختلاف را به چهار رساندند تا با نتیجه ۲۲ بر ۱۶ به استقبال کوارتر دوم بروند.

در دومین کوارتر بازی زنگنه و اصلانی موتور گاندوها را روشن کرده و کار را ۳۶ بر ۲۵ پیش انداختند.

حدود ۲ دقیقه مانده به پایان این کوارتر ارسلان کاظمی پس دور بودن از چند بازی به دلیل مصدومیت بالاخره به زمین آمد. در نهایت ذوبی‌ها با درخشش زنگنه و جعفری در پرتاب‌های سه امتیازی با حساب ۴۷ بر ۳۰ راهی رختکن شدند.

کوارتر سوم نیز با تداوم درخشش گاندوها و دو رقمی شدن اختلاف امتیازات همراه شد. در ادامه با خطاهای مهرام دو بار گاندوها صاحب دو پرتاب شدند که هر چهار پرتاب را به امتیاز تبدیل کرده و کار را ۶۰ بر ۳۸ کردند.

به گزارش ایسنا، عملکرد خوب فرید اصلانی و دو پرتاب مستقیم سه و دو امتیازی او باز هم اختلاف را بیشتر کرده و فاصله را به ۲۵ رساند.

در چهارمین کوارتر قرمزپوشان مهرامی‌ها فشار حملات بر سبد ذوب‌آهن را افزایش داده و اختلاف را چند امتیاز جبران کردند، اما باز هم ریباندهای خوب کاظمی و اکبری اجازه پیش‌روی به مهمان را نداد.

سه امتیازی‌های مهارنشدنی زنگنه همچنان در دقایق پایانی بازی ادامه داشت و در نهایت گاندوها با نتیجه ۸۷ بر ۶۷ پیروز این دیدار شدند تا همچنان روی مدار برد باقی بمانند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha