• پنجشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: گزارش
  • کد خبر: 1401092316040
  • خبرنگار : 30068

ویدئو / خفه شدیم!

ویدئو / خفه شدیم!

هوای پایتخت برای هشتمین روز متوالی آلوده است و در برخی ساعات شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۱۶۹ یعنی شرایط «قرمز» قرار گرفت. حالا سردرد، سرگیجه، تهوع، سوزش چشم و گلو و خفگی نقطه مشترک احوالات این روزهای ساکنان کلانشهرهای غرق در آلودگی‌ست.

تصویربردار و تدوینگر: رها صلاحی مقدم

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۴ ۱۲:۱۷

موزیک عالی بود .

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۴ ۲۱:۱۱

یک مسئله مانند آلودگی هوا که ماندگار شود، مزمن شود و شرایط روبه بهبود نرود، مایه شرمساری یک جامعه هوشمند است، مایه شرمساری آحاد جمهور است که چنین کارگزارانی اموراتشان را اداره می کنند. هوش باشد، دانش باشد، تجربه های موفق شهر ها و کشور های دیگر باشد، بودجه باشد و مسئله آلودگی ها هم سال ها حل نشده بماند. بی کفایتی تا این اندازه نوبر است.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۴ ۲۳:۵۴

کلا اعلام کنید تعطیله یه جایی فرار کنیم از دست این هوا داغون شدیم چرا شکنجه میدین بچه های ابتدایی رو تعطیل کنید. تو این وضعیت دست بردارین. مدرسه رو غیر حضوری کنید منتظر چی هستین

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۵ ۰۱:۳۸

مردیم.‌خفه شدیم خدایا به بچه ها رحم کن .به بیماران. هوای تهران به طرز وحشتناکی آلوده ست.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۵ ۰۸:۲۵

باسلام بومهن وپردیس هم آلوده است چراتعطیل نمیکنن .بچه هامون مریض شدن

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۵ ۰۹:۲۶

من ایرانی هستم اما ساکن تهران نیستم وقتی شما جمعیت یک چهارم ایران و تو یک شهر جمع کردید بدون پیش بینی برای آب برای زمین برای هوا توقع چی جدا دارید ای کاش این همه امکانات و بجای اینکه در یک شهر جمع کنید یک سری از ادارات و مشاغل و به شهرستانهای کم برخوردار و دارای آب و منابع کافی باشه منتقل کنید یکم به شهر های جنوبی که نزدیک دریا هستند کمی جمعیت انتقال پیدا کنه بد نیست شرایط خوبی دارند

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۵ ۱۰:۱۶

کارنامه کم کاری مهندسین ایرانی در ساخت فیلتر خودروها! درحالی که با همکاری چنددانشگاه فنی و چند دانش بنیان میشه چنین فیلتری بومی ایران رو برای خودروها و کارخانه ها ساخت و این مشکل الودگی محیط زیست رو حل کرد. کاری که کشورهای دیگه خیلی وقته با همت مهندسین شون انجام دادند.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۵ ۱۰:۴۹

تصاویر زیبا اما ناراحت کننده ای بود واااقعا خفه شدیم