• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401092315532
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس هیات مدیره مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل:

حوزه فوتبال اردبیل سال‌هاست سیر قهقرایی دارد

حوزه فوتبال اردبیل سال‌هاست سیر قهقرایی دارد

ایسنا/اردبیل رئیس هیات مدیره مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل گفت: حوزه فوتبال اردبیل سال‌هاست سیر قهقرایی دارد و انتقادات، پیشنهادات و اعتراضات در این زمینه در قالب مباحث فردی اغلب مطرح و پیگیری شده و نتوانسته اثرگذار و راهگشا باشد.

صفا مهدی زاده در گفت و گو با ایسنا بااشاره به اینکه حوزه فوتبال اردبیل سال‌هاست سیر قهقرایی دارد، افزود: با مشارکت جمعی از پیشکسوتان و اهالی فوتبال اردبیل مجمع مطالبه گزارن و حامیان فوتبال اردبیل تشکیل شد تا خلاهای موجود در استان با کمک این موسسه مردم نهاد رفع شود.

رئیس هیات مدیره مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل به اقدامات انجام شده در راستای ثبت این موسسه مردم نهاد اشاره کرد و گفت: از یک سال گذشته با ارزیابی خلاهای موجود در استان با جمعی از پیشکسوتان استانی به فکر ایجاد این مجمع رسیدیم و به این باور رسیدیم که اگر مجمع و تشکلی شکل بگیرد به صورت سیستماتیک می توانیم مطالبات استانی و نیازهای ورزش فوتبال را از طریق مسئولین استانی پیگیر باشیم.

وی ادامه داد: برای به ثمر رساندن این تشکل گروهی از پیشکسوتان که جامعه فوتبال استان درباره آنها اجماع دارند، دور هم جمع شدند و به عنوان هیات موسس کار را فعالیت خود را آغاز کردند تا بتوانیم با رویکردی مطالبه گرایانه مسائل، کوتاهی ها و نقاط قوت فوتبال استان ارزیابی و در صدد رفع آن برآییم.

رئیس هیات مدیره مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل با بیان اینکه مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل در تقابل با هیچ جریان و تشکلی نیستند، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا با اقدامات موثر دین فوتبال اردبیل را ادا کنیم.

مهدی زاده با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران را از وظایف خود می‌دانیم، گفت: در این راستا برنامه‌های ملی و بین المللی در نظر گرفته شده تا عقب ماندگی فوتبال اردبیل جبران شود و در این زمینه برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی شده است.

به گفته رئیس هیات مدیره مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل این مجمع ۲۷ آذر در سالروز قهرمانی اردبیل در مسابقات جام فلق (در سال ۱۳۶۶) فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد و هدف از ایجاد این تشکل مردم نهاد ارتقای سطح فوتبال اردبیل است تا اتفاقاتی که تاکنون در فوتبال استان رخ نداده با دست اندرکاری این مجمع و همکاری پیشکسوتان، صاحبنظران، کارشناسان عوامل عالی استانی و ملی انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha