• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1401092315506
  • منبع : جهاد دانشگاهی

جهاد دانشگاهی در جمع برترین غرفه‌های بیست‌وسومین نمایشگاه هفته پژوهش

جهاد دانشگاهی در جمع برترین غرفه‌های بیست‌وسومین نمایشگاه هفته پژوهش

غرفه‌های جهاد دانشگاهی در بخش‌های پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها در بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور، به عنوان برتر معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، عصر سه شنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱ با پایان بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور، غرفه‌های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی؛ پارک‌ علم و فناوری کرمانشاه؛ پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی‌؛ سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز در بخش‌های مختلف نمایشگاه، به عنوان برتر انتخاب و معرفی شدند. 

دکتر علی باستی، دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، اسامی غرفه‌های برتر این نمایشگاه در بخش‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه‌ها و همچنین شاخص انتخاب آنها را اعلام کرد.

وی درخصوص شاخص انتخاب غرفه‌های برتر گفت: انتخاب غرفه‌ها با توجه به معیارهای حضور افراد مرتبط در غرفه‌ها (مسئولان و صاحبان فناوری‌ها)، غرفه‌سازی و غرفه‌آرایی، ارائه مناسب فناوری‌ها (بنر، بروشور، کارت ویزیت، کارتکس، سمعی و بصری)، مشارکت مراکز در ثبت فناوری‌ها در سامانه ایران تک هاب و شاخص TRL) و تعامل با بازدیدکنندگان و متقاضیان فناوری صورت گرفته است. 

دکتر علی باستی، دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار؛ دکتر بهنام طالبی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فناوری؛ دکتر یعقوب فتح الهی، دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و معاون جدید پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با حضور در غرفه‌های برتر، لوح تقدیر از غرفه‌های برتر را به غرفه‌داران منتخب اهدا کردند. 

در بخش پارک‌های علم و فناوری، پارک علم و فناوری کرمانشاه و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی‌ جهاد دانشگاهی؛ در بخش دانشگاه، غرفه جهاد دانشگاهی و در بخش سازمان‌ها نیز سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری البرز به عنوان غرفه‌های برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha