• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401092114111
  • خبرنگار : 50204

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا در استان مرکزی

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا با استفاده حداکثری از ظرفیت جهاد کشاورزی در قالب گشت‌های مشترک با بازرسان سایر دستگاه‌ها از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف و دیگر ارگان‌های مسئول خبر داد.

علی صفری امروز، دوشنبه ۲۱ آذرماه در حاشیه مانور نظارت بر محصولات کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور بازرسی و نظارت بر اصناف مرتبط با کالاهایی که تحت نظارت جهاد کشاورزی است با حضور بازرسینی از جهاد کشاورزی استان، اراک، اصناف و صمت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نظارت و بازرسی ها به صورت مستمر انجام می شود افزود: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا نیاز بود یک کار ویژه در سطح استان صورت گیرد، بر این اساس این مانور همزمان در سطح استان برگزار می شود.

رئیس جهادکشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: ۵۰ اکیپ در قالب ۱۰۰ نفر این بازرسی ها را انجام می دهند، بازرسی ها در سطح بازار با اولویت میوه و تره بار و کالاهای اساسی و آجیل و خشکبار انجام می شود.

صفری اضافه کرد: در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم انجام می شود لذا امیدواریم اصناف همکاری لازم را داشته باشند تا برخوردی صورت نگیرد، تخلف های صنفی متعدد بوده و هرکدام دستورالعمل خود را دارد. اگر مردم مواردی را مشاهده کردند با سامانه ۱۲۴ تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند.

وی ادامه داد: در تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان مشکلی وجود ندارد و با توجه به تولید مازاد مرغ ازمردم تقاضا کردیم خرید را افزایش دهند تا مرغداران متضرر نشوند.

صفری همچنین ادامه داد: از هم اکنون در تدارک ذخایر شب عید هستیم و ذخایر خوبی از کالاهای اساسی در سطح استان وجود دارد.

اکبر فرهادی، مدیر جهادکشاورزی شهرستان اراک نیز گفت: در شهرستان اراک بازرسی و نظارت بر همه محصولات غذایی و زیرمجموعه جهاد کشاورزی شهرستان اراک در سطح فروشگاه ها، نانوایی ها و ...توسط بازرسین انجام می شود.

وی بیان کرد: در ایام منتهی به شب یلدا تشدید نظارت ها در سطح شهرستان انجام شده و از امروز ۱۱ اکیپ در سطح شهرستان نظارت و بازرسی را انجام می دهند.

فرهادی تاکید کرد: با هرگونه گران فروشی و قیمت های خارج مصوب برخورد لازم صورت خواهد گرفت و تقاضا داریم اصناف رعایت حال مردم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha