• جمعه / ۱۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401091811879

/سروهای آسمانی قم/۵۲

شهید مصطفی بادیان: جلوی منافقان را بگیرید!

شهید مصطفی بادیان: جلوی منافقان را بگیرید!

ایسنا/قم شهید مصطفی بادیان در وصیت‌نامه‌اش نوشت: از بسیج و سپاه ناراضی نباشید چرا که این ارگان‌ها انقلابی بوده و اگر کسی در این لباس به شما بدی کرد از این بسیج یا سپاه نیست بلکه گرگی است که به لباس میش درآمده است.

شهید مصطفی بادیان در ۲۵ اسفند ۱۳۴۰ در قم به دنیا آمد و در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۶۱ در عملیات محرم به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم آرام گرفت.

در وصیت‌نامه شهید مصطفی بادیان آمده است:

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عندربهم یرزقون

مرگ باعزت اگر خونین است بهتر از زندگی ننگین است

(استاد شهید مطهری)

«من طلبنی وجدنی ومن وجدنی عرفنی ومن عرفنی احبنی ومن احبنی عشقنی و من عشقتنی عشقتته ومن عشقتته قتلته ومن قتلته فعلی دینه ومن علی دینه فانادینه»

با درود و سلام بر خدای تبارک و تعالی و به امید خشنودی ایشان و با درود و سلام بر حضرت مهدی (عج) و به امید خشنودی و ظهور هرچه نزدیک‌تر ایشان  و با درود و سلام بر نائب امام خمینی بت شکن و به امید طول عمر آن حضرت و با درود و سلام بر خانواده شهدا و رزمندگان و به امید عنایت صبر و استقامت از جانب خداوند تبارک وتعالی به ایشان و با درود و سلام به ملت قهرمان و شهیدپرور و دنباله رو راه انبیا.

«والعصر ان الانسان لفی خسر ان الذین آمنواوعملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر»

امید بر آن دارم قبل از رسیدن به فیض عظیم شهادت به زیارت کربلای حسین و پابوس آن نمونه با ارزش تاریخ که با از خودگذشتگی دین اسلام را از نابودی نجات داد نائل آیم.  انشاالله

خدایا اگر با ریختن خونم دین محمدی پا برجا می ماند پس ای شمشیرها مرا دریابید. خدایا اگر کشیدن زجر و دادن اعضای بدنم دین محمد و آلش باقی می ماند پس ای شمشیرها ای سرنیزه‌ها وای دشمن زبون بر من بتازید تا به سعادت دو دنیا برسم.

خدایا اگر با دادن خون با دادن اعضای بدنم و با دادن سلامتیم رهبرم امام از جان بهترم باقی می ماند و به راهش ادامه می‌دهد پس ای مرگ ای آرزوی دیرین من بشتاب تابه دیدار خدا بشتابم. خدایا حال که سعادت آن را دارم که به تو بپیوندم ای مادرم عروسی من شهادتم و همسرم خون در خاک ریخته‌ام است پس ای مادر در شهادتم گریه نکن؛ زیرا به بالاترین مقام رسیده‌ام.

من حقیرتر از آنم که به شما ملت بلند نظر ایران نصیحت کنم لیکن پیامم به شما این است که رهبر خود را به دست فراموشی نسپارید تا مایه خشنودی حضرت صاحب الزمان (عج) است.

«اطیعوا الله واطیعوا الرسول و اولو الامر منکم»

پشت جبهه ها به فعالیت مشغول باشید که ثوابش زیاد و امید رزمندگان است. جلوی منافقین را با شدت بگیرید چون آنان فقط به فکر وابسته کردن شما به ابرقدرت‌ها هستند و دنباله روی هوای نفسانی و نفس اماره خود هستند.

به حرف رادیوهای بیگانه و منافقین گوش نداده و اگر رهبر می‌گوید جوانان خود را به جبهه ها بفرستید چرا که اعلم علما است.

از بسیج و سپاه ناراضی نباشید چرا که این ارگان‌ها انقلابی بوده و اگر کسی در این لباس به شما بدی کرد از این بسیج یا سپاه نیست بلکه گرگی است که به لباس میش درآمده است.

من از خود چیزی ندارم و آن اندک مال را که از دنیا دارم به مادرم وامی گذارم تا در راه خدا خرج و احتیاج خود را رفع نمایند.

به امید روزی که کربلا و قدس و درنهایت جهان زیر پرچم اسلام قرار گیرد.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha