• جمعه / ۱۸ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401091811786
  • خبرنگار : 50500

فرماندار کلاله:

تحقق ۶۰ درصدی هدف گذاری اشتغال/ همدلی رمز پیشرفت و توسعه است

تحقق ۶۰ درصدی هدف گذاری اشتغال/ همدلی رمز پیشرفت و توسعه است

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر لزوم تحقق هدف گذاری اشتغال و رشد اقتصادی در این شهرستان، گفت: تاکنون ۶۰ درصد این هدف گذاری محقق شده است که باید با همدلی و همت مضاعف افزایش یابد.

دکتر فرهاد شیبک امروز در گفت و گو با ایسنا در حاشیه حضور استاندار و هیئت همراه به شهرستان کلاله با اشتره به اینکه حضور جهادی مسئولان در اقصی نقاط استان مؤید عدالت محوری و توجه به سراسر استان است، اظهار کرد: توسعه متوازن یکی از اهداف این سفرهاست که مورد توجه مدیران ارشدملی و استانی است.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری تعداد ۲۴۰۰ نفر است، افزود: تاکنون اشتغال ۱۵۶۰ نفر در سامانه رصد توسط دستگاهها به ثبت رسیده است که به صورت پیوسته رصد و راستی آزمایی خواهد شد.

فرماندار کلاله با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال یکی از موضوعات اصلی دولت و اولویت های استاندار گلستان است، خاطرنشان کرد: ما هم در شهرستان باید در سایه همدلی، انسجام و استفاده از ظرفیت های شهرستان بویژه بخش روستایی این امر را محقق کنیم زیرا همدلی است که می تواند زمینه ساز پیشرفت و توسعه همه جانبه در شهرستان باشد.

شیبک به نقش بانک ها در توسعه و رونق اقتصادی هر شهر اشاره کرد و گفت: بانک های عامل باید در اعطای تسهیلات اشتغال، تولید، ازدواج و..تسریع و تسهیل ایجاد کنند تا بتوانیم رشد ۸ درصدی مدنظر و هدف گذاری شده را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه استاندار گلستان در هفته دولت عنایت ویژه ای به شهرستان کلاله داشته اند، ادامه داد: با حمایت های نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و تدابیر استاندار گلستان بخش عمده ای از مشکلات شهرستان در سفر رئیس جمهور چاره اندیشی شده و سایر مشکلات نیز بر اساس نظام مسائل شهرستان در این سفرها مطرح و درباره آن تصمیم گیری می شود.

فرماندار کلاله حضور چندباره استاندار، معاونین و مدیران ارشد استانی در شهرستانها به ویژه کلاله در همین یک سال اخیر را نشانه توجه جدی به توسعه متوازن در استان دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با پیگیری های جدی و اصولی مصوبات این سفرها را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha