• پنجشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401091711327
  • خبرنگار : 50377

شهردار قائمشهر:

اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری نیازمند جذب اعتبارات دولتی است

اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری نیازمند جذب اعتبارات دولتی است

ایسنا/مازندران شهردار قائمشهر با بیان اینکه اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این نهاد خدماتی نیازمند جذب اعتبارات دولتی است تا شاهد بهره‌برداری از این برنامه‌های مهم باشیم، گفت: پروژه نگین شمال از سال ۱۳۸۶ تاکنون بلاتکلیف مانده است بطوریکه سرمایه گذار این پروژه به‌دلیل مشکلات مالی از ادامه اجرای این طرح ناتوان مانده است در حالیکه رقم توافق شده برای سرمایه گذاری در این پروژه ۲۹۰ میلیارد تومان بوده است.

کاظم علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با عنوان اینکه مشکلات شهرداری‌ها را همه واقف هستند و کار کردن در این نهاد خدماتی بسیار سخت است، اظهار کرد: شهرداران کنونی استان میراث‌دار عملکرد ضعیف دولت‌ها و شهرداران گذشته هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها کارمند بیشتر از حد مجاز دارند که با توجه به افزایش ۵۷ درصد حقوق کارگری در سال جاری منجر به بحران در پرداخت حقوق شده است، افزود: شهرداری قائمشهر حدود ۲۰۰۰ کارمند دارد که ماهیانه ۳۸ میلیارد تومان هزینه پرداخت حقوق کارکنان می‌شود.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این نهاد خدماتی نیازمند جذب اعتبارات دولتی است تا شاهد بهره‌برداری از این برنامه‌های مهم باشیم، تصریح کرد: پروژه نگین شمال از سال ۱۳۸۶ تاکنون بلاتکلیف مانده است بطوریکه سرمایه گذار این پروژه به‌دلیل مشکلات مالی از ادامه اجرای این طرح ناتوان مانده است در حالیکه رقم توافق شده برای سرمایه گذاری در این پروژه ۲۹۰ میلیارد تومان است. علیپور افزود: شهرداری‌ها به‌عنوان نخستین نهاد در تمامی امور شهرستانی و استان پای کار هستند ولی دولت از این نهاد حمایت مطلوب ندارد.

وی با بیان  اینکه برای جلوگیری از هزینه‌های گزافی که پیمانکاران متقبل می‌شوند لازم است دولت سیزدهم نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد، یادآور شد: به‌دلیل فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری‌ها؛ شهرداری قائمشهر آمادگی مشارکت با دولت را دارد تا این طرح اجرایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha