• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401091611112
  • خبرنگار : 50477

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

عضویت دانشجویان گلستانی در هیئت اندیشه‌ورز استانداری

عضویت دانشجویان گلستانی در هیئت اندیشه‌ورز استانداری

ایسنا/گلستان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با دعوت از دانشجویان برای عضویت در هیئت‌های اندیشه‌ورز استانداری، گفت: دانشجویان نباید ایران واقعی را از دریچه فضای مجازی ببینند.

دکتر سیدعلی مهاجر عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان با تبریک این روز بزرگ به همه تلاشگران و جهادگران سنگر علم و دانش، اظهار کرد: بدون تردید هیچ خیر و نیکی به اندازه تفکر و علم اندوزی در دین مبین اسلام سفارش نشده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان ما در طول تاریخ ثابت کرده اند که رگ گردنشان برای دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار بیرون می زند، افزود: سه دانشجوی شهید عزیز ما که 16 آذرماه به نام و یاد آنها به روز دانشجو نامگذاری شده، دقیقا به همین منظور و برای ایستادگی در برابر استبداد و استکبار جان خود را فدا کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه برخی دشمنان در تلاش هستند از ایران یک تصویر مجازی و غیرواقعی به جوانان و دانشجویان ما ارائه کنند، خاطرنشان کرد: دشمن می داند برای آنکه بخواهد امنیت کشور را به خطر بیاندازد باید ابتدا حس ناامنی را در کشور تصویرسازی کرده و به نسل جوان ما القا کند که البته ریشه همه آنها ناامیدی است.

مهاجر با اعلام آمادگی استانداری گلستان برای استفاده از ظرفیت دانشجویان برای عضویت در هیئت های اندیشه ورز، ادامه داد: تردید نکنید برای ما دانشگاه همچنان همان خط مقدم تحرک، پویایی و توسعه کشور است و معتقد هستیم این جایگاه رفیع با حرمت شکنی عده ای معدود خدشه دار نخواهد شد.

وی بر لزوم پاسخگویی دولتمردان در سطوح مختلف به دانشجویان، تصریح کرد: ما خودمان را در برابر همه دانشجویان عزیز پاسخگو می دانیم و هیچ ابایی از حضور در بین دانشجویان و گفت و گو با این عزیزان که آینده های این کشور و انقلاب هستند نداریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه انتظار ما از دانشجویان عزیز این است که مشکلات موجود در کشور را با مشکلات واقعی و بی شمار سایر کشورها مقایسه کنند، اضافه کرد: متاسفانه ما برخی کاستی ها را مه البته باید رفع شود با تصاویر بزک کرده ماهواره ای از کشورهای غربی مقایسه می کنیم که مشکلات منزجر کنننده خود را پشت چهره های رسانه ای شیک پنهان کرده اند.

رئیس دانشکده دخترانه فنی و حرفه ای مائده گرگان نیز در این نشست ضمن تبریک این روز بزرگ، افزود: باید تلاش کنید تا در کنار تلاشهای علمی، شور و نشاط دانشجویی که در ایام کرونا از دست رفته را به فضای دانشگاه و تحصیل برگردانیم.
مومنی با بیان اینکه ما باید شما دانشجویان مطالبه گر، وطن دوست و عاشق میهن و مردم را به روز دانشجو تبریک بگوئیم، خاطرنشان کرد: فقط یادمان باشد که دانشگاه باید محور توسعه و تحول در گشور شود و ما نماینده بانوان فرهیخته استان باید نقش آفرینی خوبی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha