• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401091610901
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

روابط عمومی‌ها وکیل مدافع و مدعی العموم دستگاه‌ها هستند

روابط عمومی‌ها وکیل مدافع و مدعی العموم دستگاه‌ها هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: روابط‌عمومی هم وکیل مدافع و هم مدعی‌العموم در خارج از آن است بنابراین ما موظف هستیم تا با توجه به نقش گره‌گشایی روابط‌عمومی‌ها، ارزیابی کنیم که آیا سازمان‌ ما به‌درستی به تعهداتش عمل می‌کند یا خیر و به نظر می‌رسد پیگیری مشکلات درون و برون سازمان با دیجیتالی نمودن و بروز رسانی روابط عمومی ها تسهیل شود.

سعید رهیده، چهارشنبه، 16 آذرماه، در بازدید از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و نقش مهم روابط عمومی، افزود: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در امر اطلاع رسانی، ارائه سرویس‌ها و خدمات به تمامی افراد جامعه دارند.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد روابط عمومی الکترونیک، گفت: راه‌اندازی روابط عمومی الکترونیک یعنی رسیدن به زمانی که بتوان تمام خدمات یک سازمان را به طور شبانه‌روزی و بدون نیاز به مراجعه فیزیکی و تنها با اتصال به پایگاه‌های الکترونیکی آن سازمان انجام داد.

وی ضمن اشاره به کاهش چشمگیر هزینه‌ها در صورت دیجیتالی شدن روابط عمومی‌ها، افزود: روابط عمومی دیجیتال علاوه بر تسهیل دسترسی شهروندان و مخاطبان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز، کاهش هزینه‌ها را به همراه خواهد داشت.

رهیده گفت: ‌استفاده از فناوری دیجیتال به خصوص کاربردهای مبتنی بر وب سایت‌های اینترنتی برای افزایش دسترسی و ارائه خدمات و اطلاعات ارتباطی به کاربران و سازمان‌ها و دریافت اطلاعات از طریق آن روش بالقوه‌ای برای کمک به ایجاد رابطه‌ای ساده، روان و مؤثر بین سازمان‌ها و نهادها و ارائه خدمات ارزان قیمت و فوری به کلیه گروه‌های کاربر را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: تعداد خوانندگان یک سایت نامحدود هستند در حالی که خوانندگان یک مطلب چاپ شده به تعداد نسخه‌های چاپ شده و گاه بسیار محدودتر از آن هستند و دسترسی به مطالب اینترنتی در هر زمان و مکان به مراتب ساده تر از دسترسی به یک مطلب چاپ شده است و روابط عمومی الکترونیکی و دیجیتالی علاوه بر تسریع در امر اطلاع رسانی در راستای ایفای وظایف خود در قبال انجام یا عدم انجام تعهدات سازمان‌ها، فضایی نیز در خدمت کاربران قرار می‌دهد که در آن، به راحتی به اطلاعات مورد نظر دست یافته و نیاز خود را مرتفع سازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha