• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401091610722
  • خبرنگار : 30188

آنچه باید در رابطه با خرید جک پارکینگی بدانید

آنچه باید در رابطه با خرید جک پارکینگی بدانید

امروزه انواع مختلفی از جک پارکینگی در بازار موجود است که باید بسته به نیاز خود آن‌ها را خریداری نمود. کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسمارت کو، شما می‌توانید برای خرید و تعمیر جک پارکینگی با شرکت اسمارت کو با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۶۶۸۰ و یا ۰۲۱۵۵۴۴۶۶۹۰ با کارشناسان ما در تماس باشید.

آشنایی با جک پارکینگی

امروزه از خرید جک پارکینگی برای رفت و آمد راحت‌تر خودرو استفاده می‌شود، چرا که نبود جک موجب می‌شود درب پارکینگ در حین باز و بسته شدن دچار مشکل شود، در همین راستا از جک پارکینگی استفاده می‌شود تا این مشکلات و معضلات حل گردد. استفاده از تجهیزات اتوماتیک (جک پارکینگی) در 20 سال اخیر بسیار زیاد شده است به صورتی که امروزه بیشتر درب‌های پارکینگ‌های اماکن عمومی ، منازل و خصوصی دارای سیستم‌های اتوماتیک می‌باشد و این موضوع سبب شده تا امنیت برای افراد تامین گردد.

تجهیزات اتوماتیک با نام‌های زیر در بازار شناخته می‌شود:

  • جک پارکینگی
  • جک برقی درب
  • درب اتوماتیک پارکینگ
  • جک درب ریموت کنترلی پارکینگ

جک پارکینگی چیست

آیا می‌دانستید به طور متوسط هر سال 1500 مرتبه، درب پارکینگ باز و بسته می‌شود؟ آیا می‌دانستید به طور متوسط یک درب کرکره‌ای پارکینگ تقریباً 4-6 بار در روز بالا و پایین می‌شود؟ آیا جک پارکینگی موجب باز و بسته شدن درب می‌شود یا سیستم درب بازکن؟

اگر درب پارکینگ درست نصب یا تنظیم نشده باشد، می‌تواند نیروی زیادی را هنگام بسته شدن وارد کند و متعاقباً می‌تواند باعث آسیب سیستم شود.

جک درب پارکینگ خود را بشناسید

برای افزایش دانش خود در مورد تعمیر جک پارکینگی و درک اصطلاحاتی که یک تکنسین تعمیر استفاده می‌کند، بهتر است ادامه مطلب را بررسی کنید. در حالی که تعویض قطعات به تنهایی برای یک فرد ماهر غیرممکن نیست، اما اکیداً توصیه می‌کنیم که یک متخصص آگاه و آموزش دیده را برای انجام تعمیرات جک پارکینگی استخدام کنید.

خرید جک پارکینگی

نکات مهم در استفاده از جک پارکینگی

قیمت جک پارکینگی متغیر می‌باشد و در حقیقت در حین استفاده از درب پارکینگ وجود جک به منظور ایجاد تعادل بسیار مهم است، چرا که درب پارکینگ باید در تعادل خوبی قرار گیرد.

مهمترین مزایای استفاده از جک درب پارکینگ به شرح زیر است:

  • افزایش رفاه برای کاربران آن
  • طول عمر طولانی
  • امنیت بالا

آیا جک اتوماتیک پارکینگ شما صدای زیادی می‌دهد؟

  1.  از علت‌های صدا در جک اتوماتیک برقی می‌توان به خرابی بلبرینگ‌های داخل موتور اشاره کرد که به مرور زمان باعث خرابی بلبرینگ‌های جک اتوماتیک پارکینگ می‌شود.
  2.  ورود آب به داخل موتور نیز می‌تواند باعث خرابی و زنگ زدن بلبرینگ جک برقی شود.
  3. دلیل بعدی می‌تواند به علت خوردگی خورشیدی سر ماردون یا مهره هرزگرد داخل موتور جک برقی باشد که به مرور زمان ساییده شده‌اند که می‌توان با سرویس به موقع و گیریس‌کاری قطعات داخلی از این آسیب‌ها جلوگیری کرد.
  4. یکی دیگر از دلایل می‌تواند خرابی تفلونی یا مهره ماردون باشد که به علت فشار و یا تنظیم نبودن تایم جک‌ها خراب شده‌اند و یا دنده به دنده باز  و بسته می‌شوند.
  5. ضربه زدن در انتهای کورس بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگ می‌تواند به علت تک سرعته بودن مدار درب اتوماتیک پارکینگ باشد که با تعویض مدار این مشکل برطرف می‌شود و یا تایم مدار جک برقی پارکینگ تنظیم نیست و نیاز به برنامه‌ریزی دارد، در صورت نیاز در اتوماسیون اسمارت‌کو کلیه خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک و کرکره برقی با پرسنل مجرب و با دانش انجام می‌گیرد.
  6. شکستگی پیچ سرشفت لوله ماردون از دلایل دیگری است که اگر به موقع متوجه نشوید باعث خرابی لوله آلومینیوم درب برقی پارکینگ می‌شود و یکی از دلایلی که می‌توان متوجه شکستگی پیچ سر شفت جک برقی شود باد کردن یا تغییر فُرم لوله آلومینیوم درب اتوماتیک یا بسته نشدن کامل درب اتوماتیک پارکینگ است که وقتی جک درب پارکینگ به انتهای کورس بسته شدن می‌رسد توان بستن درب را ندارد و درب پارکینگ کامل بسته نمی‌شود.
  7. هر آلودگی که وارد موتور، شفت و چرخ دنده شما شود باعث صدا افتادن قطعات و کند شدن آن ها می‌شود.
  8. نوع موتور در درب‌های ریلی (زنجیری یا تسمه)

نکته مهم: دقت نمایید که برای رفع خرابی فقط از طریق تکنسین مجرب اقدام به رفع خرابی کنید.

سخن پایانی

در مجموع سعی کنید از جک پارکینگی برای بهبود رفت و آمد استفاده نمایید. قیمت جک پارکینگی متغیر است که بسته به نوع درب پارکینگ و کارایی مورد انتظار تعیین می‌گردد. سعی کنید قبل از خرید جک اتوماتیک پارکینگی حتما از متخصصان و کارشناسان این حوزه سوال و از آن‌ها راهنمایی بخواهید چرا که این نوع جک‌ها در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام عملکرد و کارکردهای مختلفی را ایفا می‌کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha