• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401091610590
  • خبرنگار : 50177

رئیس دانشگاه لرستان:

صداقت و فداکاری برای ملت و آرمان‌های کشور، هویت دانشجو است

صداقت و فداکاری برای ملت و آرمان‌های کشور، هویت دانشجو است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: صداقت، خلوص و فداکاری برای ملت و آرمان‌های کشور، هویت دانشجو است.

دکتر علی نظری در گفت‌وگو با ایسنا با گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذر روز دانشجوست و گرامیداشت این روز به این دلیل است که دانشجو هم خودش به یاد دارد و هم برای دیگران یادآوری می‌کند که حق همیشه باید در برابر باطل ایستادگی کند.

وی اضافه کرد: ۱۶ آذر در حقیقت یادآوری می‌کند که باید در مقابل نظام استکباری ایستاد.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: این روز گرامی داشته می‌شود به این معنا که دانشجو زمان‌شناس است و اقتضائات پیرامون خود را می‌داند.

وی افزود: این روز گرامی داشته می‌شود که ما به دیگران بگوییم دانشجو به عنوان امانت الهی، ذخیره‌های انقلاب اسلامی و امیدبخشان انقلاب و سرزمین اسلامی ایران هستند و همواره در حل نظام مسائل خود حضور دارند.

نظری عنوان کرد: دانشجو با قلمش با استکبار مبارزه می‌کند همانگونه که دانشجو به مبارزه با چالش‌ها و مشکلات می‌رود.

رئیس بسیج اساتید لرستان ادامه داد: سلاح دانشجو برای حل مسائل قلم است؛ دانشجوی امروز باهوش، خلاق، آفریننده و مهارت آموز است و در کنار مباحث علمی مهارت می‌آموزد تا علاوه بر حل مساله به حل مسائل پیرامون خود می‌پردازد.

وی افزود: همانگونه که این هفته به عنوان پژوهش و فناوری نامگذاری شده است، دانشجوی ما به پژوهش می‌پردازد و فناورانه مسائل را حل می‌کند؛ به حل مسائل براساس دانشی که آموخته می‌پردازد و بر همین اساس بوده که امسال سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی است.

رئیس دانشگاه لرستان اضافه کرد: ۱۶ آذر گرامی داشته می‌شود تا دانشجو هویت خود را یادآور شود؛ هویتی که با فطرت انسانی سازگار است یعنی صداقت، خلوص و فداکاری برای ملت و آرمان‌های کشور؛ بر همین اساس این روز گرامی داشته می‌شود تا دانشجو بگوید من گام‌هایم را به سوی تمدن نوین اسلامی بر می‌دارم.

نظری بیان کرد: این روز گرامی داشته می‌شود که دانشجو بگوید من بسترساز تمدن نوین اسلامی هستم که در حقیقت بسترساز ظهور است.

وی تصریح کرد: دانشجوی ما امیدوار حرکت می‌کند با امید به آینده‌ای درخشان که سرشار از پیروزی و سرافرازی ملت است.

رئیس بسیج اساتید لرستان بیان کرد: در این برهه از دانشجویان می‌خواهیم که از توان جوانی و خلاقیت خود در راه دانش و مهارت آموزی استفاده کنند و برای حل نظام مسائل کشور و زیست بوم، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی  به صحنه‌ها بیایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha