• دوشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401091409463

رهسپارفرد خبرداد؛

ثبت ۱۰۰ درخواست برای راه‌اندازی غرفه در نمایشگاه پژوهش و فناوری

ثبت ۱۰۰ درخواست برای راه‌اندازی غرفه در نمایشگاه پژوهش و فناوری

ایسنا/قم رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: از زمان فراخوان برپایی نمایشگاه حدود ۱۰۰ درخواست در سامانه مربوطه ثبت شده بود که در نهایت ۶۲ درخواست مورد پذیرش واقع شد.

خیرالله رهسپار فرد، امروز ۱۴ آذرماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم برپا شده است، در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای برپایی نمایشگاه، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال شاهد رشد کیفی دو و نیم برابری پژوهش‌ها بوده‌ایم.

وی با اشاره به ویژگی‌های مهم نمایشگاه، مطرح کرد: نمایشگاه امسال با نگاه مردمی‌سازی زیست بوم و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها تشکیل شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با بیان اینکه در برپایی نمایشگاه تمام دستگاه‌ها پای کار آمدند، عنوان کرد: از زمان فراخوان برپایی نمایشگاه حدود ۱۰۰ درخواست در سامانه مربوطه ثبت شده بود که در نهایت ۶۲ درخواست مورد پذیرش واقع شد.

وی اضافه کرد: در کل به منظور اینکه بتوان تمام توانمندی‌های استان از جمله علمی، پژوهشی و فناوری را به عرصه نمایش گذاشت، این نمایشگاه را برپا کرده‌ایم.

رهسپار فرد با اشاره به اینکه تمام غرفه‌ها زحمت کشیده بودند و اقدامات خوبی انجام داده‌ بودند، بیان کرد: تجمیع این دستاوردها در کنار یکدیگر و مردمی‌سازی آن‌ها لازم و اقدام خوبی بود که خوشبختانه رقم خورد.

وی با بیان اینکه هر کدام از این پژوهش‌ها یکی از مسائل استان را پوشش می‌دهند، تصریح کرد: هدف و رویکرد اصلی ما، ایجاد زیست بوم و نوآوری در استان به صورت عمومی و مردمی است تا بتوانیم به تمام مسائل جامعه پاسخ دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha