• پنجشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401091006717
  • خبرنگار : 50513

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بسیج در جریان‌سازی پیشرو است

بسیج در جریان‌سازی پیشرو است

ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در راستای دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان، بسیج از ایده‌های مختلف و خلاق حمایت می‌کند.

سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (۱۰ آذرماه) در رویداد فناورانه تا ثریا در استان زنجان، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع‌مقدس شاهد رشادت‌ها، شجاعت‌ها و حضور پررنگ بسیج بودیم و پس از دوران دفاع‌مقدس نیز بسیج در عرصه‌های متنوع فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج در جریان‌سازی‌های مختلف پیشرو است، تصریح کرد: دست‌یابی به قله‌های دانش و به میدان آوردن نخبگان از اهداف بسیج است و رویدادهایی مثل تا ثریا در دستیابی به این هدف حائز اهمیت است.

طهماسبی با اشاره به اینکه بسیج به‌عنوان پیشران دولت اسلامی و کمک‌کننده به دستگاه‌ها، فعالیت دارد، ادامه داد: بسیج در حوزه علم و فناوری، توسعه فناوری در کشور و استان، حمایت از طرح‌های محققان و مخترعان را پیگیری می‌کند.

وی افزود: در راستای دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان، بسیج از ایده‌های مختلف و خلاق حمایت می‌کند.

طهماسبی ادامه داد: در راستای اینکه بتوان از ظرفیت بسیج برای رسیدن به قله علم و دانش استفاده کرد نیازمند کار بسیجی و جهادی هستیم.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان نیز در ادامه، عنوان کرد: اگر ثروت از وادی علم حاصل شود سودآوری بیشتری خواهد داشت؛ در صورتی که شرکت‌ها بتوانند در قالب دانش‌بنیان عمل کنند سود قابل توجهی را کسب خواهند کرد.

سیف‏‌اله رسولی با بیان اینکه یکی از ثروت‌های ما، نیروهای متخصص و تحصیل‌کرده هستند، یادآور شد: امروزه می‌توان گفت که در استفاده از این پتانسیل چندان موفق عمل نکرده‌ایم؛ عرصه دانش‌بنیان عرصه‌ای است که می‌توان به راحتی از پتانسیل نیروهای متخصص انسانی استفاده کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زنجیره حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ما قدم‌های دوم و سوم را خوب برداشته‌ایم اما در گام اول که برطرف کردن نیاز و به دست آوردن ثروت است موفق نبوده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha