• سه‌شنبه / ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401090805280
  • خبرنگار : 30188

خرید افزودنی‌های بتن با قیمت عالی در بتن شیمی خاتم

خرید افزودنی‌های بتن با قیمت عالی در بتن شیمی خاتم

امروزه استفاده از بتن در عملیات‌های مختلف عمرانی امری غیرقابل اجتناب بوده و نقش بتن‌ها در این صنعت را نمی‌توان انکار نمود. با توجه به تنوع سازه‌های بتنی و کاربرد ویژه هر کدام از آن‌ها و محلی که سازه بتنی در آن استقرار پیدا می‌کند مستلزم بتنی با مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فرد با آن منطقه است.به همین علت برای ساختن بتن‌های ویژه در شرایط مختلف محیطی به افزودنی‌های بتن نیاز است.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت بتن شیمی خاتم، افزودنی‌های بتن، مواد شیمیایی یا معدنی هستند که در هنگام فرآیند اختلاط بتن به آن افزوده شده و خواص بتن را به شکل مطلوبی تغییر می‌دهند.

با افزودنی‌های بتن آشنا شوید!

به مجموعه‌ای از مواد که برای اصلاح خواص بتن مورد استفاده قرار می‌گیرند افزودنی‌های بتن گفته می‌شود. مواد افزودنی شامل سیمان، سنگدانه‌ها و آب نبوده و هر ماده دیگری که به منظور اصلاح خواص بتن در طی مراحل اختلاط آن اضافه شود مواد افزودنی نام دارد.

افزودنی‌های بتن به منظور کاهش هزینه‌های ساخت و ساز و اطمینان از برخی خصوصیات مورد نیاز در بتن مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر در مراحل مختلف ساخت و ساز با مشکلاتی روبرو می‌شوید می‌توانید از مواد افزودنی به عنوان یک راهکار صحیح و اضطراری برای حل مسئله استفاده کنید.

انواع افزودنی‌های بتن ارائه شده توسط بتن شیمی خاتم

بتن به تنهایی ماده مقاوم برای تامین یک سازه مقاوم است. در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی در آزمایشگاه‌های مختلف مقاومت بتن مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید وارد کارهای اجرایی و عملیاتی شد.

پس از گذشت مدت زمانی، معایب جزئی بتن پدیدار شدند. به منظور رفع این معایب و با سیاست حفظ اصول کلی اختلاط و مقاومت مورد نیاز، پژوهشگران و دانشمندان ترکیباتی خاص را برای استفاده به منظور برطرف کردن ایرادات بتن پیشنهاد نمودند.

امروزه انواع افزودنی‌های بتن توسط کارخانه بتن شیمی خاتم تولید شده و برای استفاده در دسترس عموم قرار می‌گیرد. انواع افزودنی‌های بتن ارائه شده توسط بتن شیمی خاتم در ادامه معرفی می‌شوند.

افزودنی‌های روان‌کننده بتن

نخستین افزودنی بتن شناسایی شده، افزودنی کاهنده آب بتن است که امروزه به شکل روان‌کننده بتن، فوق روان‌کننده‌ها و ابر روان‌کننده‌های بتن به بازار عرضه می‌شوند. این محصول برای افزایش روانی بتن و کار کردن آن در هوای گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افزودنی‌های دیرگیرکننده یا کندگیرکننده بتن

افزودنی‌های دیرگیرکننده بتن واکنش هیدراتاسیون بتن را به تاخیر انداخته و مقاومت نهایی بتن را افزایش می‌دهند. در مصرف این ماده به توصیه شرکت بتن شیمی خاتم توجه فرمایید.

افزودنی‌های زودگیرکننده بتن

یکی از عوامل موثر در تعیین هزینه نهایی پروژه‌ها، قیمت تمام شده در زمان مشخص است. زودگیر کننده‌ها در پروژه‌های عملیاتی بزرگ که بتن‌ریزی آن‌ها همزمان با فصل سرد و یخبندان می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرند.

افزودنی‌های حباب هواساز بتن

بتن تازه به شکل یک خمیر نیمه جامد - نیمه مایع است که به مرور زمان سفت و جامد می‌شود. این موضوع موجب آزاد شدن مقداری هوا در بتن می‌شود. از آن‌ جایی که هوای بتن میزان مقاومت آن را کاهش می‌دهد لازم است از افزودنی حباب هواساز بتن استفاده کرد.

افزودنی آب‌بند بتن یا نم‌بند بتن

انسداد آب برای سازه‌های بتنی که به طور مداوم با آب و سایر مایعات در ارتباط هستند بسیار حائز اهمیت است. به عبارت دیگر بتن علاوه بر تحمل نیروهای وارد و پایداری سازه باید در مقابل فشار آب نیز مقاوم باشد. آب‌بند بتن بدین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افزودنی‌های گاز ساز بتن

این افزودنی‌ها در واکنش گیرش سیمان تداخل ایجاد نموده و موجب تولید گاز می‌شوند. این افزودنی از نشست بتن و آب انداختگی آن جلوگیری نموده و خاصیت پرکنندگی به آن می‌افزاید. در واقع از این افزودنی برای تولید بتن‌های اسفنجی استفاده می‌شود.

افزودنی ضد آب شستگی بتن

آب شستگی سطحی بتن زمانی به وجود می‌آید که آب در بتن در جریان بوده و سازه ما به طور مداوم با آب در ارتباط باشد. هنگامی که بتن مدفون در آب بوده زودتر فرسایش پیدا می‌کند. برای حفظ خاصیت بتن و جلوگیری از آب شستگی آن از افزودنی‌های ضد آب شستگی استفاده می‌شود.

افزودنی‌های بازدارنده خوردگی بتن

خوردگی بتن در مقابل عوامل محیطی شدید به وجود می‌آید. دوام و عمر مفید بتن با استفاده از افزودنی‌های بازدارنده خوردگی بتن افزایش پیدا کرده و موضوع پوسیدگی بتن در محیط‌های نامناسب دیرتر اتفاق می‌افتد. در نتیجه با استفاده از افزودنی‌های بازدارنده خوردگی بتن میزان تخریب سازه کاهش پیدا کرده و از فروپاشی تدریجی آن کاسته می‌شود.

افزودنی‌های چسباننده بتن

یکی از ایرادات بتن در هنگام خشک شدن مربوط به اتصال ضعیف با بتن تازه است. برای حل این مشکل باید یک لایه واسطه بین بتن جدید و بتن قدیم ایجاد نمود. این افزودنی‌ها را با نام چسب بتن می‌شناسیم. چسب بتن قادر به برطرف کردن نسبی ضعف در کشش است.

خرید انواع افزودنی‌های بتن ارائه شده توسط بتن شیمی خاتم

موارد ذکر شده در بالا تنها گوشه کوچکی از محصولات تولید شده توسط کارخانه بتن شیمی خاتم است. انواع افزودنی‌های بتن از جمله ژل میکروسیلیس، افزودنی ملات، افزودنی ضد انبساط سنگدانه‌های قلیایی بتن و... در ردیف محصولات تولید شده توسط این کارخانه قرار دارند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha