• یکشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401090603903
  • خبرنگار : 50175

رئیس دانشگاه لرستان:

پژوهش و فناوری باید در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود

پژوهش و فناوری باید در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: پژوهش و فناوری باید در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود.

علی نظری در نشست ستاد هفته پژوهش و فناوری استان که امروز در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: جای خوشحالی بوده که با درایت استاندار، یک همدلی فاخر و ارزشمند بین سازمان‌های اجرایی استان و دانشگاه‌های استان در حال رخ‌دادن است.

وی تصریح کرد: هفته پژوهش و فناوری باید با رویکرد جدید اجرا شود؛ یعنی همگی تلاش کنیم پژوهش، فناوری و نوآوری، فقط منحصر به برگزاری چند برنامه نشود بلکه پژوهش و فناوری در لایه‌ها و سطوح مختلف جامعه گسترش یابد و نهادینه شود.

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: پژوهش و فناوری در داخل سازمان‌های اجرایی، روستاها و شهرها باید نهادینه شود و رویکرد حل‌المسائلی داشته باشد.

نظری اضافه کرد: برنامه‌های مختلف و متنوعی همچون نواختن زنگ پژوهش، برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و برگزاری جشنواره تقدیر از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان، برگزاری نشست‌های مختلف تخصصی و ... در هفته پژوهش و فناوری استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برای انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر استان، نشست‌های مختلف تخصصی در دانشگاه لرستان و سایر سازمان‌ها و ادارات استان، برگزار شده است.

گفتنی است، در این نشست مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و حسین حاتمی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان، یک گزارش کار درباره اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه برای برگزاری هرچه بهتر و کیفی‌تر برنامه‌های مختلف و متنوع هفته پژوهش و فناوری که در این ماه (آذر) برگزار می‌شود، ارائه کردند.

همچنین سایر مدیران استان و رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان که در نشست حضور داشتند دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را برای برگزاری هرچه کیفی‌تر برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری، بیان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha