• چهارشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401090201460
  • منبع : باشگاه تراکتور آذربایجان

درخواست جدایی بردیف از تراکتور

درخواست جدایی بردیف از تراکتور

سرمربی تراکتور درخواست جدایی از تراکتور داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه تراکتور، قربان بردیف، سرمربی تیم فوتبال تراکتور بعد از بازی دوستانه با العداله عربستان در جمع اعضای تیم اظهار کرد: طی روزهای اخیر موضوع بازگشت من به فوتبال روسیه مطرح شده و با پیگیری‌های طرف مقابل، مذاکرات جدی‌تر شده و در همین راستا امروز درخواست جدایی‌ام از تراکتور را به مدیریت باشگاه ارائه دادم.

وی با بیان اینکه "موضوع پول در انتخاب تیم جدید، مطرح نیست،" تاکید کرد: جدایی از تراکتور صرفاً جبراً و بنا به نیاز فوتبال روسیه به من اتفاق افتاده است و برحسب وظیفه اخلاقی باید به این کشور بازگردم. ممنونم از آقای زنوزی که پیشنهاد حضور در تراکتور را به من داد و در این مدت به خوبی علاوه بر حمایت، تمامی امکانات و شرایط لازم را فراهم کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: حضورم در تراکتور باعث شد که اعضای تیم، هواداران و ملت ایران را بهتر بشناسم. اکنون رابطه دوستانه و صمیمی با همه شما دارم که دستیابی به این رابطه آسان نبود و پایان آن نیز آسان نخواهد بود.

بردیف در پایان گفت: امیدوارم هیات مدیره و مدیریت باشگاه شرایط من را درک کنند و همچنین امید آن‌را دارم که در آینده نیز بتوانم به باشگاه تراکتور کمک کنم.

مهدی کیانی، کاپیتان تراکتور نیز پس از پایان این اظهارات، خطاب به قربان بردیف، گفت: فارغ از تصمیم مدیریت باشگاه در قبال درخواست جدایی شما، به نمایندگی از بازیکنان از شما و همکارانتان تشکر می‌کنم. زحمات زیادی برای تراکتور و ما بازیکنان کشیده‌اید و روزهای خوبی را با شما داشته‌ایم.

 اردوی تراکتور در آنتالیای ترکیه که از ۲۰ آبان آغاز شده است، امروز، دوم آذر به پایان رسید و اعضای تیم فردا به ایران برمی‌گردند.

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر مذاکرات باشگاه سوچی روسیه با بردیف در رسانه‌های روس منتشر شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۲ ۱۹:۴۷

تراختور یاشاسین ، مربی ها و بازیکن ها میان و میرن .

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۲ ۲۳:۳۴

درود ،بردیف ی سر و گردن از همه ی مربیان شاغل در لیگ برتر ایران بالاتره.. ایکاش میموند ،ایکاش ازش بیشتر بهره می‌بردیم و لذت فوتبال و کارآیی مربی هارو بیشتر می‌دیدیم! اما صد حیف که نمیخواد بمونه ، بعنوان یک تورک و ایرانی واقعا ازش ممنونم بخاطر فوتبال زیبایی که ارائه می‌داد.. یاشاسین هامه تورکلار..و آرزوی سلامتی هموطنان و سربلندی ی ایران