• چهارشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401090201288
  • منبع : نمایندگی اردبیل

جعفر بذری بعد از یک سال تعلیق به پارلمان محلی سرعین بازگشت

جعفر بذری بعد از یک سال تعلیق به پارلمان محلی سرعین بازگشت

ایسنا/اردبیل جعفر بذری رئیس شورای شهر سرعین بعد از یکسال تعلیق و دوری از پارلمان محلی به عنوان عضو اصلی به شورای شهر سرعین بازگشت.

حدود یک سال قبل بود که عضو علی البدل اول شورای شهر سرعین با حکم موقت شعبه ۴۵ دادگاه بدوی دیوان عدالت به شورای شهر سرعین راه یافت و عضو اصلی شورا کنار رفت.

اما در روزهای اخیر براساس حکم قطعی شعبه ۲۶ دادگاه تجدید نظر دیوان عدالت اداری، جعفر بذری منتخب مردم سرعین و عضو اصلی شورا پس از چند ماه دوری دوباره به شورای شهر سرعین بازگشت.

بذری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل شکایت عضو علی البدل اول شورای شهر سرعین به دلیل عضویت بنده به عنوان معتمد هیات اجرایی انتخابات بود این اذعان و  شکایت در حالی اتفاق افتاد که بنده ۲۰ روز قبل از ثبت نام انتخابات انصراف خود به عنوان معتمد از هیات اجرایی را اعلام کرده بودم ولی ظاهرا فرد مورد نظر به دلیل درخواست ها و منافع شخصی خود از شورای شهر یکسال بنده را با پروسه های قانونی شکایت از خدمت به مردم و وظیفه قانونی ام دور کرد.

رئیس جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان اردبیل ادامه داد: در تاریخ ۸ آذرماه سال ١۴٠٠، عضو علی البدل طی دستور موقت و سپس رای بدوی شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری به جای جعفر بذری وارد شورای شهر شده بود که  پس از تجدید نظر خواهی رای قطعی به نفع بنده در تاریخ ۳۰ آبان ماه ١۴٠١ صادر شد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های در دست اقدام شهرستان سرعین اظهار کرد: در یکسال گذشته بنده در شورای شهر سرعین پروژه های مانند تکمیل خیابان چالدران، سنگفرش خیابان های شهر، ساماندهی مسیر خط واحدهای شهری و... به انجام رساندم.

عضو شورای شهر سرعین با اشاره به اینکه از زمان ورود به شورای شهر سرعین به دنبال تکمیل کمربندی سرعین بوده ام ادامه داد: با بازگشت دوباره به پارلمان محلی به دنبال تکمیل کمربندی شهر و همچنین پل کمربندی که با کنار گیری بنده کلنگ زنی آن با داشتن اعتبار متوقف شده بود، اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha