ایرج حسن پور در گفت و گو با ایسنا گفت: از کل گزارشهای دریافتی تعداد ۶ هزار و ۶۱۷ تماس منجر به ثبت تخلف و بقیه گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم داده شده که ۴۰درصد از این گزارشات منجر به ثبت تخلف شده است. گزارشهای مردمی امسال از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.
وی افزود: مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی، ارتباط با سامانه های مرتبط ازجمله جامع تجارت،انبارها،همتا و سایر خدمات مرتبط با بخشهای تولید و تجارت از طریق تلفن ۱۲۴ را دارد.
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان این مرکز از ساعت هفت تا۲۰ در روزهای عادی و از ساعت ۹ تا ۱۶ در روزهای تعطیل به صورت برخط پاسخگوی هم استانیها هستند.
انتهای پیام
نظرات