• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401090100458
  • خبرنگار : 50034

درخواست طلافروشان همدان از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت بازار مظفریه

درخواست طلافروشان همدان از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت بازار مظفریه
بازار مظفریه همدان در انتظار تامین امنیت

ایسنا/همدان طلافروشان بازار مظفریه همدان که از عصر روز گذشته(دوشنبه ۳۰ آبان) به دنبال قتل یکی از هم‌صنفان خود تعطیل کرده بودند، امروز اعلام کردند برای بازگشایی مغازه های خود از نیروی انتظامی انتظار دارند که امنیت بازار را تأمین کند.

یکی از طلافروشان بازار مظفریه همدان به خبرنگار ایسنا گفت: روز گذشته یکی از طلافروشان همدان به قتل رسید که همین موضوع باعث شده امروز فروشندگان این صنف مغازه‌های خود را تعطیل کنند.

یکی از طلافروشان به خبرنگار ایسنا گفت: طلافروشان در بازار حضور دارند و این تعطیلی به علت اعتراض آنها به وضعیت امنیت بازار بوده و امیدواریم تا فردا نیروی انتظامی در بازار مستقر شود و اوضاع به شرایط عادی برگردد.

وی با بیان این مطلب که بازار مظفریه همدان یکی از بازارهای مهم است که باید مأمور نیروی انتظامی در آن مستقر باشد، با تأکید بر اینکه بارها صنف طلافروشان به نیروی انتظامی نامه زده و درخواست مأمور کرده‌ایم، یادآور شد: صنف طلا یکی از مشاغل حساس است که باید امنیت بالایی داشته باشد در حالیکه این بازار حتی یک مأمور هم ندارد.

وی با بیان اینکه اگر بازار مأمور داشت دیروز شاهد این اتفاقات نبودیم، افزود: اکثر واحدهای طلا و جواهر دارای دوربین مدار بسته هستند اما وجود مأمور نیروی انتظامی در بازار نیز لازم است چراکه طلافروشی یکی از مشاغلی است که همیشه در خطر است.

این فروشنده طلا و جواهر درباره ساعت کاری این صنف، خاطرنشان کرد: طلافروشان در روزهای تعطیل همیشه تعطیل هستند اما این حادثه دقیقاً در زمانی اتفاق افتاده است که مجوز فعالیت داریم.

و اما مهدی غلامی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان ادعا کرد که هیچ‌گونه تعطیلی در بازار رخ نداده است و به خبرنگار ایسنا گفت: قتلی در یکی از واحدهای صنفی طلا بازار مظفریه رخ داده اما هنوز سرقت از این واحد تأیید نشده است.

محمد ارغوان، رئیس اتاق اصناف همدان نیز در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: محل استقرار نیروی انتظامی در بازار طلافروشان وجود ندارد، کانکسی هم که در گذشته وجود داشته، جوابگو نبود. امروز در این زمینه تصمیم گیری می شود.

درخواست طلافروشان همدان از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت بازار مظفریه
بازار مظفریه همدان و مغازه دارانی که در بازار حضور دارند
درخواست طلافروشان همدان از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت بازار مظفریه
اول آذر و انتظار طلافروشان همدانی برای حضور نیروهای انتظامی تا کرکره مغازه‌ها را بالا ببرند
درخواست طلافروشان همدان از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت بازار مظفریه
درخواست طلافروشان همدان از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت بازار مظفریه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۲ ۱۵:۴۵

فقط باید کلانتری بازاربزنن تنها راهش همینه بادوبارگشت تاصبح مگه میشه؟

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۳ ۲۱:۰۶

باجه مامور و گشت شب هم داره لطفا ندانسته نظر ندهید و قضاوت نکنید، کانکس پلیسای مظفریه خیلی وقته تعطیله از عید به این طرف مامور نداره

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۲ ۲۱:۱۶

خودتون اینهمه پول دارید چند نفر استخدام کنید.در ثانی زرگر چرا هشت صبح باید مغازشو باز کنه؟دزد از کجا میدونسته قراره صبح زود بیاد مغازه؟

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۳ ۱۰:۳۹

خیلی جالبه ، طلافروشها اکثراً موقع پرداخت مالیات یه جوری در میرن، اما موقع امنیت همه جوره طلبکارن،،

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۳ ۲۱:۱۲

شما ببخش ازت اجازه نگرفته ۸ رفته، در ضمن گفته مردم و کسبه مرحوم ساعت ۷ صبح بقتل رسید، والبته ایشان از کسبه معروف و موثر زرگر خانه همدان بوده و عموما افرادی که در امر خرید طلا وسکه فعال تر هستن زودتر می آیند.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۲ ۲۲:۴۰

الان انتظار دارید نیرو انتظامی وارد عمل بشه ولی دوماهه بندگان خدا آسایش ندارن هیچ کدومتون زبان ندارید بگین زحمت میکشن شب وروز در اغتشاشات جان خودشون رو کف دست گذاشتن بدون هیچگونه وسیله دفاعی حالا قدر نیروانتظامی فهمیدید

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۲ ۲۳:۰۹

نیروی انتظامی در اون محل بود ولی قدر دان زحماتشان نبودند

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۵ ۰۲:۳۴

سلام من یک شهروند همدانی هستم بهتره برای جلوگیری از این حوادث اول و آخر این بازار حساس رو درب بگذارن با نگهبانی وساعت مشخص جهت باز شدن و فعالیت این قسمت از بازار تعیین کنن با سپاس

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۵ ۱۰:۰۰

داداش مثل اینکه شما اوکی نیستی چند تا در باید بزارن؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۵ ۱۶:۳۷

اولا آدم ها هرچی پولدارتر میشن خسیس تر هستند من شنیدم چند ساله برای امنیت بازار دارن تلاش می کنن درب ، سقف و استقرار مامور انتظامی در شیفت استراحت در دستور کار مسئولینه ولی طلافروشان نمی خوان هزینه کنن. فک کردن همه چی وظیفه دولته. این همه از مردم سرقت میشه اشکال داره ولی تا از شما سرقت میشه دادتون درمیاد. پول خرج کنید امنیتتون را ببرید بالا. پلیس برای همه ست نه برای یه صنف خاص.