• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401090100114
  • منبع : نمایندگی کردستان

سنندج عاری از شبکه سیم مسی شد/صرف بیش از ۶۳ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح

سنندج عاری از شبکه سیم مسی شد/صرف بیش از ۶۳ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح

ایسنا/کردستان قائم مقام مدیرعامل در امور توزیع برق شهرستان ها از پایان “طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار” در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: با اتمام این طرح شبکه برق بیش از ۲۳۳ هزار مشترک اصلاح و بازمهندسی شد.

عبید علیمحمدی، از اتمام طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: طول شبکه فشار ضعیف در شهرستان سنندج هزار و ۳۰ کیلومتر است که ۶۱۴ کیلومترآن در مناطق شهری و ۴۱۶ کیلومتر آن نیز مربوط به نواحی روستایی است.

وی با اشاره به اینکه تیرماه سال جاری کل شبکه برق امور برق جنوب شهرستان سنندج در دو بخش شهری و روستایی به کابل خودنگهدار تبدیل شد، افزود: آبان ماه امسال نیز شبکه برق امور برق شمال سنندج به طور کامل اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شد و اکنون این شهرستان عاری از شبکه سیم مسی است.

قائم مقام مدیرعامل در امور توزیع برق شهرستان ها، هدف از اجرای این طرح را افزایش پایداری شبکه، افزایش ضریب ایمنی برای مشترکان سنندجی و همچنین ایجاد مبلمان مناسب شهری و روستایی عنوان کرد و اظهار داشت: درحال حاضر قریب به ۲۳۳ هزارمشترک سنندجی دربخش های مختلف خانگی ،اداری ،تجاری ،صنعتی وکشاورزی ازخدمات این شرکت بهره مندهستند که با اتمام این پروژه شبکه برق این تعداد مشترک به طور کامل بهسازی و بازمهندسی شد.

وی میزان اعتبار صرف شده برای اتمام این طرح را بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: اجرای “طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار”علاوه بر مقابله با سرقت از شبکه، منجر به افزایش طول عمر شبکه و آمادگی بیشتر برای بحران های احتمالی خواهد شد.

شایان ذکر است با اتمام این طرح در شهرستان های سنندج و کامیاران و همچنین شهرهای دهگلان، دیواندره و سروآباد اکنون “طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار” در استان از پیشرفت ۷۶ درصدی برخوردار است.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha