سیدمحسن واعظیفر با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر از ۱۶ ایستگاه دارای اولویت در خط دو متروی اصفهان، ۱۵ ایستگاه در حال تکمیل است و کار با سرعت مطلوب پیش میرود.
وی در خصوص روند فعالیت دستگاه حفار مکانیزه (تی بی ام) و سگمنتگذاریها، افزود: دستگاه حفار مکانیزه خط دو متروی اصفهان در زیر زمین از دو طرف در حال حرکت است و همزمان سگمنتگذاریها انجام و تونلها حفاری میشود. بر این اساس چنانچه با مشکل خاصی مواجه نشویم تا حدود دو ماه آینده تی بی ام جبهه غربی به ایستگاه خلجا میرسد.
مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: مهرماه امسال تی بی ام تونل شرقی جبهه شمالی خط دو متروی اصفهان از ایستگاه شاهد عبور کرد و تی بیام تونل غربی حدفاصل ایستگاه لاله تا ایستگاه شاهد در حال حفاری است و تا سه ماه آینده وارد ایستگاه شاهد میشود.
وی خاطرنشان کرد: تی بی ام تونل شرقی جبهه شمالی که وارد ایستگاه شاهد شده، توسط پیمانکار در حال اورهال و تعویض ابزارهای لازم است تا برای حرکت به سمت ایستگاه طوقچی آماده شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانهای شهرداری اصفهان، واعظیفر با اشاره به ایستگاههای خط دو متروی اصفهان، ادامه داد: این خط از شمال شرق اصفهان از ایستگاه دارک آغاز شده و با گذر از ایستگاههای حرم زینبیه، عاشق اصفهانی، عمان سامانی، لاله، شاهد، طوقچی، ابنسینا، امام علی(ع)، حافظ، آمادگاه، امام حسین(ع)، خلجا، چهارسو، شهید خرازی، کهندژ، جاوان، صمدیه، رهنان، پیامنور، ماربین و شمس به ایستگاه خمینیشهر میرسد.
وی خاطرنشان کرد: برای احداث ۱۶ ایستگاه اولویتدار خط دو متروی اصفهان، برنامهریزی به گونهای انجام شده تا هر ایستگاه به نحوی احداث شود که در زمان رسیدن تیبیام، نیاز به سگمنتگذاری نباشد؛ این برنامه تاکنون در ایستگاههای این خط به خوبی پیش رفته و محقق شده است.
انتهای پیام
نظرات