• یکشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401082919854
  • خبرنگار : 71431

ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟

ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
عکس آرشیوی است

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح امروز از آمادگی پلیس برای مدیریت و روانسازی ترافیک عصرگاهی خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران اظهارکرد: ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت ۶ صبح امروز آغاز شده و تا حدود ساعت ۷ تا ۷:۳۰ به اوج خود رسید. پس از آن نیز رفته رفته از حجم آن کاسته شده و در حال حاضر تردد در اکثر معابر تهران به حالت عادی بازگشت و به شکل روان در حال انجام است و تنها به شکل نقطه‌ای در برخی از معابر از جمله خیابان ولیعصر حدفاصل پارک‌وی تا میدان تجریش شاهد حجم بالای ترافیک هستیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که از ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود، گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از آمادگی لازم برای مدیریت و روانسازی ترافیک عصرگاهی برخوردارند و لازم است که شهروندان نیز با پلیس همکاری کرده و از تردد غیرضروری به خصوص با خودروی شخصی در ساعات پیک ترافیک پرهیز کنند.

شریفی درباره وضعیت ترافیک معابر تهران در صبح امروز نیز اظهارکرد: امروز بزرگراه شهید نواب صفوی دارای پرحجم‌ترین ترافیک صبحگاهی بود و به طوری که شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال این بزرگراه از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید بودیم. پس از آن نیزدر بزرگراه‌های شهید همت و شهید حکیم و همچنین آزادراه کرج - تهران شاهد حجم بالای تردد بودیم. در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد و بزرگراه شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری و همچنین بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از محدوده شاهد ترافیک پرحجم بودیم. 

وی گفت: در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیاد شیرازی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در مقطع بزرگراه های شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز وضعیتی مشابه حاکم بود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز شاهد بار ترافیک صبحگاهی بودیم.

وی با بیان اینکه در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق نیز حجم بالای ترافیک را شاهد بودیم، گفت: در خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و استاد معین، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا تجریش نیز ترافیک پرحجم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha