• پنجشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401082618406
  • خبرنگار : 50175

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

پیشرفت‌های کشور مرهون بسیج است

پیشرفت‌های کشور مرهون بسیج است

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: پیشرفت‌های کشور مرهون بسیج است.

سرهنگ احمد حسنوند در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل با تشکیل بسیج نشان داد که این نهاد از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه انسان‌های پاک، مخلص و معتقد به خدا در این نهاد حضور دارند.

وی تصریح کرد: بسیج نماد ملی مقاومت و آگاهی ملت است که با معنویت و اخلاص حضور پیدا می‌کنند و همه افراد اعم از زن و مرد می‌توانند به‌عنوان یک بسیجی حضور داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با بیان اینکه این افراد همگی تابع ولایت‌فقیه هستند و در همه عرصه‌ها حضور پرشوری دارند، افزود: بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون بسیج است.

حسنوند خاطرنشان کرد: هر نهادی که به دنبال خدمت‌رسانی به مردم باشد مورد مخالفت دشمن قرار می‌گیرد چراکه دشمن تلاش دارد تا مردم را ناامید کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: در این راستا بسیج می‌خواهد که مردم امیدوار شوند که نمونه آن را در دوران کرونا دیدیم که چگونه برای تولید ماسک یا کمک به مردم در صحنه حاضر شدند.

حسنوند بیان کرد: در طول این سال‌ها دشمنان به دنبال ایجاد اختلال در امنیت کشور بوده‌اند و این در حالی است که در هر توطئه دشمن، بسیج با همه توان به میدان آمده است و اقتدار را به نمایش گذاشته است.

وی ادامه داد: پاسداری از ارزش‌ها مهم‌ترین هدف بسیج است و امروز بسیج به الگویی برای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده تا با الگوگیری از بسیج بتوانند در میدان علیه جبهه باطل بایستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج، گفت: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در شهرستان برگزار می‌شود که برگزاری ۱۰۰ نشست بصیرتی، ۳۶ یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان بیماران، غبارروبی گلزار شهدا، توزیع کمک‌های مؤمنانه، اجتماع عظیم بسیجیان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha