• چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401082517893
  • خبرنگار : 50037

پیش‌بینی ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در اسدآباد

پیش‌بینی  ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از پیش بینی ۱۵۰ برنامه مختلف فرهنگی، هنری، بصیرتی و ورزشی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

حسین علی شرکائی چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان اسدآباد، با اشاره به آغاز این هفته از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه اظهار کرد:برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بسیج باید در شهرستان عملیاتی و اجرایی شده و هفته بسیج امسال باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

وی با بیان اینکه بسیجی فقط کسی نیست که لباس بسیجی بپوشد، کسانی که تفکر بسیجی دارند نیز بسیجی هستند،افزود:همواره داشتن روحیه و تفکر بسیجی در میان مردم و مسئولان موجب پیشرفت امور و کارها بوده و امروز کارآیی بسیج برای دنیا به اثبات رسیده و باید به بسیج افتخار کنیم.

شرکائی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان تصریح کرد: توزیع کتاب‌های مربوط به خاطرات شهدای شهرستان در بین مدارس و معرفی این کتاب‌ها برای تجدید چاپ از جمله مواردی است که در هفته کتاب توجه به آن ضرورت دارد.

تجلیل و دلجویی از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس، استفاده از جملات محوری در سربرگ مکاتبات و فضاسازی سطح شهر و ادارات از دیگر مواردی بود که فرماندار اسدآباد نسبت به آن تاکید کرد و یاد آورشد: هر یک از دستگاه‌ها که در هفته بسیج داری طرح قابل افتتاح باشند می‌توانند طرح‌های خود را برای افتتاح به فرمانداری اسدآباد معرفی کنند.

امام جمعه اسدآباد هم گفت: رفع مشکلات جامعه در سایه فرهنگ بسیج امکان پذیر بوده و باید در هفته بسیج به منظور بسط و برکات فرهنگ جهاد تبیین و تزریق نشاط به جامعه تلاش شود.

حجت الاسلام مرتضی موحدی اظهار کرد: همه مردم از بسیج هستند و بسیج برای ایران اسلامی همواره  دستاوردهای ارزنده ای داشته و  عزت امروز  به برکت فرهنگ بسیج نعمت بزرگی  برای ملت حسینی کشور به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: امروز استکبار کارش به جایی رسیده که از اغتشاشگران کف خیابان برای آسیب زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کند و این عمل دشمن نشان از استیصال و زبونی آنان دارد که دیگر راه به جایی ندارند.

موحدی با بیان اینکه فرهنگ بسیج در طول عمر  گرانبهای انقلاب کشور ما را در مقابل دشمنان و استکبار حفظ کرده، ادامه داد: امروز به خاطر فرهنگ بسیج، استکبار به استیصال رسیده است و این امر برای ما افتخار بزرگی به شمار می‌رود.

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان سعی بر آن دارند تا  ذهن و افکار جوانان و نوجوانان ما را از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گمراه کنند،افزود:هفته بسیج فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین به شمار می‌رود و این هفته بهار جهاد تببین است اگر چه  هر روز جهاد تبیین ضرورت دارد.

برگزاری ۱۰ یادواره شهید در مدارس اسدآباد

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآباد هم با اشاره به آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذر ماه  گفت: به همین مناسبت تعداد  ۱۰ یادواره شهید  در  ۱۰ مدرسه سطح شهرستان برگزار  خواهد شد.

سرهنگ امید علی الیاسی تصریح کرد: دیدار با امام جمعه، غبار روبی مزار شهدا، ارائه خدمات پزشکی رایگان در درمانگاه شهید قهاری، سرکشی از خانواده معظم شهدا، همایش اقتدار بسیج، برگزاری جهاد تبیین در مساجد، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری میقات صالحین، یادواره شهدای اصناف، همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی، یادواره شهدای حوزه شهر آجین و برگزاری نشست روشنگری از جمله برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خواهد بود

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج مظهر اقتدار ملی، اخلاص و بصیرت و مجاهدت است،خاطر نشان کرد:بسیج به عنوان  ذخیره ملت ایران  مدافع اصیل ارزش اسلامی و انقلاب و آرمان امام و یک سرمایه بزرگ انسانی  در کشور بوده که در طول با برکت خود در هر زمان و برهه‌ای از جمله دفاع در دوران دفاع مقدس، سازندگی، محرومیت زدایی، کمک به مردم در بلایای طبیعی، کرونا ،جنگ نرم و اخیراً نیز در جنگ ترکیبی نقش غیر قابل انکاری داشته و منشا برکات بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha