• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401082416921
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام:

نیروی انسانی سرمایه‌ی اصلی هر دستگاه است/ امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها جدی گرفته شود

نیروی انسانی سرمایه‌ی اصلی هر دستگاه است/ امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها جدی گرفته شود

ایسنا/ایلام معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام گفت: اهمتیت فعالیت معاونان پشتیبانی هر دستگاه در این است که با نیروی انسانی که سرمایه اصلی هر دستگاه است؛ ارتباط مستقیم دارند.

مهندس «ناصر نجفی» امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان در نخستین همایش معاونان پشتیبانی ادارات کل استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ۳۰۰۰ شهید استان ایلام، شهدای سلامت و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: برای استفاده از نقطه نظرات و راهکارهای معاونین پشتیبانی ادارات ‌و در راستای ارتقای سطح بهره‌وری، این همایش به طور فصلی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اهمتیت فعالیت معاونان پشتیبانی  هر دستگاه در این است که  با نیروی انسانی که سرمایه اصلی هر دستگاه است؛ ارتباط مستقیم دارند، تاکید کرد: اگر دستگاه‌های استان بهره‌وری و مدیریت درست داشته باشند خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم‌ خواهند داشت و این مهم تنها با تلاش و کوشش و همت بیشتر معاونان و کارکنان  دستگاه‌ها استان میسر خواهد شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام  تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به شناسایی استعدادهای دستگاه تحت مدیریت خود اقدام و از این افراد در راستای توسعه و پیشرفت دستگاه ها بهره ببرند.

نجفی از معاونان پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی استان خواست در اسرع وقت املاک مازاد ادارات خود را شناسایی کنند تا با فروش آن اموال و املاک مازاد بتوانیم هزینه هایی دولت را کاهش دهیم.

وی  بر ضرورت جدی گرفتن  امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت:  دستگاه‌های اجرایی استان جهت ساخت زائر سرای ایلامیان کمک هایی جهت پیشرفت پروژه و تمکیل آن مد نظر داشته تا بتوانیم خدماتی به همشهریان داشته باشند.
 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha