• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401082416754
  • خبرنگار : 90047

پاسخ فرهادیان به فدراسیون کشتی: اساسنامه متفاوتشان را ارائه کنند/ دوستان مراقب کلامشان باشند

پاسخ فرهادیان به فدراسیون کشتی: اساسنامه متفاوتشان را ارائه کنند/ دوستان مراقب کلامشان باشند

مدیرکل امور مشترک فدراسیونهای وزارت ورزش در پاسخ به سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اگر دوستان اساسنامه‌ای جدا از اساسنامه مصوب دارند و به آن استناد می کنند، به وزارت ورزش ارسال کنند.

آرش فرهادیان در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به سخنگوی فدراسیون کشتی مبنی بر این که اساسنامه فدراسیون کشتی متفاوت با سایر اساسنامه فدراسیون های ورزشی در ایران و مصوب اتحادیه جهانی کشتی است، اظهار کرد: ما مطابق با اساسنامه موضوعات مختلف را بررسی و اعلام می‌کنیم، اگر دوستان اساسنامه‌ای متفاوت از اساسنامه مصوب شده در اختیار دارند و به آن استناد می‌کنند به وزارت ورزش ارسال کنند. در قانون، نظارت بر تمام امور فدراسیونهای ورزشی به وزارت ورزش محول شده و این که دوستان می‌گویند معاون قهرمانی سنگ‌اندازی می‌کند و یا اقدام دفتر امور مشترک غیرقانونی است، حرف درستی نیست، این یک تهمت است که بار حقوقی به دنبال دارد.

وی گفت: دوستان در فدراسیون‌ها مراقب کلامی که بیان می‌کنند، باشند تا جنبه توهین و تهمت نداشته باشد. تلاش وزارت ورزش و جوانان بر پایه سلامت و عدالت در ورزش است و قصد و غرضی نسبت به فدراسیون ها که نگاه خاصی داشته باشد، ندارد. کشتی ورزش خوب کشور است و همواره قهرمانان و پهلوانان ورزش کشتی مورد حمایت مسوولین کشور و به ویژه وزارت هستند. معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و هم اداره کل دفتر امور مشترک فدراسیونهای‌ ورزشی خود را موظف می دانند که حمایت لازم را از فدراسیونها داشته باشند.

مدیرکل امور مشترک فدراسیونهای وزارت ورزش در پایان پیرامون این پرسش که آیا ابطال انتخابات استان فارس قانونی است یا خیر؟ افزود: به نظر می‌آید قبل از اساسنامه یک مقدار عجولانه برخورد شده و نیاز به بررسی مجدد است. دوستان احساس نکنند قصد و غرضی وجود دارد، به همین منظور برای بررسی بیشتر تیم کارشناسی گذاشتیم تا اگر جایی منافات با موارد اساسنامه باشد، دوباره بررسی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۸-۲۴ ۲۲:۱۳

معاون قهرمانی به عدالت رفتار کرده ؟؟؟