• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401082416550
  • خبرنگار : 71657

ترافیک صبحگاهی ۲۴ آبان در پایتخت چگونه بود؟

ترافیک صبحگاهی ۲۴ آبان در پایتخت چگونه بود؟
عکس آرشیوی است

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت را شرح داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ صورت گرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

شریفی ادامه داد : در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از جنت آباد ، در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از شهید ستاری ، در مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از جناح ترافیک پرحجم بود.

شریفی افزود: در مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از نوبنیاد، در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از قبل از پل شهید صیاد شیرازی ، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهیدچمران در مقطع بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت، در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین‌الدین از بزرگراه امام علی (ع) ، در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی از بزرگراه امام علی (ع)، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از گلاب و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی بودیم.

وی گفت : در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از شهیدان و استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از نهم دی بار ترافیکی سنگینی وجود داشت.

شریفی با بیان اینکه در حال حاضر از بار ترافیک صبحگاهی کاسته شده و تردد در تمامی معابر وبزرگراه‌های پایتخت روان است، اضافه کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور داشتند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha