• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401082416435
  • خبرنگار : 50093

روند رو به رشد پشتیبانی نزاجای مشهد در لیگ دسته سوم فوتبال

روند رو به رشد پشتیبانی نزاجای مشهد در لیگ دسته سوم فوتبال

ایسنا/خراسان رضوی تیم پشتیبانی نزاجای مشهد موفق شده روند رو به رشد خود را در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حفظ کند.

در چارچوب برگزاری هفته سوم گروه نخست لیگ دسته سه فوتبال کشور تیم‌های فوتبال پشتیبانی نزاجای مشهد و شهرداری گنبد در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت نماینده مشهد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید. در این بازی جلال قوچانی هتریک کرد و مهدی قلی‌پور یک گل برای پشتیبانی در این دیدار به ثمر رساند.

این تیم که برای نخستین بار در لیگ دسته سوم فوتبال کشور با سرمربی‌گری عماد هاشمی و با بازیکنان سرباز حضور یافته تاکنون روند رو به رشدی را تجربه کرده‌ است.

شاگردان هاشمی پس از ۲ تساوی، به یک پیروزی در لیگ دسته سوم کشور دست یافتند و در بازی قبلی خود در مرحله نخست جام حذفی هم پیروز شدند و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

هاشمی: موفقیت‌های پشتیبانی باید ادامه یابد

عماد هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل شهرداری گنبد اظهار کرد: شهرداری گنبد یکی از تیم‌های خوب گروه نخست محسوب می‌شود. در ۲ موقعیت ابتدایی بازی توانستیم ۲ گل بزنیم اما پس از آن تیم حریف به ما فشار وارد کرد و روی یک اشتباه و اعتراض به مسائل داوری و تیزهوشی بازیکنان حریف، پنالتی دادیم و گل خوردیم.

وی با اشاره به اینکه شناخت خوبی از شهرداری گنبد داشتیم خاطرنشان کرد: با وجود خستگی بازیکنان و فشاری که متحمل شده‌ بودند، توانستیم تمرینات خوبی را برای دیدار با شهرداری گنبد پشت‌ سر بگذاریم. دیدار با شهرداری گنبد یک بازی چهار امتیازی برای محسوب می‌شد و اگر می‌خواستیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم، باید در این دیدار پیروز می‌شدیم.

هاشمی با بیان اینکه توقع داشتم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، یادآور شد: اگر بازیکنان دستورات تاکتیکی را به خوبی رعایت می‌کردند، می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. تیم شهرداری گنبد نیز با وجود آنکه ۱۰ نفره شد، عملکرد خوبی داشت. در تمام پست‌ها بازیکنان خوبی داشتند و با تعویض‌های خود در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه دادند اما بازیکنان پشتیبانی در نیمه دوم به خودشان آمده و تلاش بیشتری داشتند که در نهایت توانستیم نتیجه آبرومندانه‌ای برای خراسان رضوی کسب کنیم.

سرمربی پشتیبانی نزاجا عنوان کرد: حفظ روند موفقیت باید در هر تیمی وجود داشته باشد. باید از متخصص روانشناس استفاده کنیم تا بتوانیم بازیکنان را برای موفقیت‌های بیشتر آماده نگاه داریم. به بازیکنان تاکید کرده‌ام که هنوز در ابتدای راهیم و راه زیادی در پیش داریم. همانطور که در این دیدار پیروز شدیم، احتمال داشت نتیجه‌ای خلاف آن رقم بخورد و توپ‌های ما به گل تبدیل نشده و حریف بر ما پیروز شود.

هاشمی افزود: یک تیم قهرمان باید توانایی کسب موفقیت‌هایی متوالی را داشته باشد و امیدوارم بازیکنان این روند را حفظ کنند.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha