• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401082416394
  • خبرنگار : 50441

فرصت طلایی نماینده شیراز در لیگ دوم فوتبال کشور

فرصت طلایی نماینده شیراز در لیگ دوم فوتبال کشور

ایسنا/فارس نماینده شیراز در لیگ دسته دوم، فرصت خوبی دارد تا خود را به منطقه صعود برساند.

از هفته هفتم این رقابت ها بعد از ظهر سه شنبه ۲۴ آبان ماه یک دیدار در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود که طی آن تیم ایمان سبز شیراز میزبان نماینده کرمانشاه خواهد بود.

تیم ایمان سبز شیراز که سال گذشته و پس از ناکامی در صعود به لیگ دسته دوم، با خرید امتیاز تیم میلادمهر تهران جواز حضور در سطح سوم فوتبال کشور را کسب کرده بود، نتوانست در فصل نخست حضورش به نتایج دلخواه دست پیدا کند. این تیم در اواسط راه با غلام پیروانی مربی قدیمی و محبوب فوتبال شیراز، قطع همکاری کرد.

ایمان سبز در رقابت های فصل جاری لیگ دسته دوم، در گروه یک قرار گرفت و در هفته نخست با سه گل بر میزبانش ویستاتوربین تهران غلبه کرد. این تیم در هفته دوم نتوانست دیدار خانگی مقابل فولاد نوین اهواز را با پیروزی پشت سر بگذارد و به تساوی بدون گل رضایت داد.

نماینده شیراز در سومین دیدار، دو بر یک در ارومیه مقابل نود به پیروزی رسید و در هفته چهارم مجددا تن به تساوی خانگی بدون گل مقابل فولاد هرمزگان داد.

این تیم در پنجم به تالش رفت و مقابل تیم پانیک این شهر با تساوی بدون گل متوقف شد تا با ۹ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار بگیرد، اما استراحت در هفته ششم و پیروزی تیم های رقیب، باعث شد تا به رتبه چهارم جدول سقوط کند.

دیدار هفته هفتم مقابل بعثت کرمانشاه که در شش بازی گذشته تنها شش امتیاز کسب کرده، فرصت مناسبی برای سبزپوشان شیرازی است تا با کسب پیروزی، به رتبه دوم جدول بازگردند.

به گزارش ایسنا، در جدول رده بندی گروه یک، تیم فولاد نوین اهواز با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و تیم های مس سونگون با ۱۱، سپیدرود رشت با ۱۰ و ایمان سبز شیراز با ۹ امتیاز دوم تا چهارم هستند.

در پایان مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته دوم، دو تیم نخست هر گروه به لیگ یک صعود می کنند و برنده تقابل تیم های دوم دو گروه، سومین تیم صعود کننده خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha