شهرام رسولی ۲۳ آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این سامانه ۹خدمت ثبت احوال به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می شود، افزود: برنامهریزی شده تا خدمات بیشتری در این سامانه گنجانده شود به طوری که علاوه بر اطلاعات خانواده، خدماتی نظیر ثبت نام کارت هوشمند ملی ،تغییر نشانی، درخواست تغییر نام،گواهی تجرد، مدارک پیدا شده، ثبت شکایت و قوانین و مقررات سازمان قابل مشاهده است.
به گفته مدیرکل ثبت احوال اردبیل، این سامانه به عنوان پنجره واحد ارائه خدمات سازمان و در راستای دولت الکترونیک راه اندازی شده که دارای نرم افزار جهت نصب بر موبایل نیز بوده و قرار است خدمات مختلف سازمان از این طریق به صورت غیرحضوری انجام شود.
انتهای پیام
نظرات