• یکشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401082215289
  • خبرنگار : 50491

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار گلستان:

وضعیت گلستان در حوادث اخیر مطلوب بود/ جامعه نخبگانی به تحقق مردمی‌سازی دولت کمک کنند

وضعیت گلستان در حوادث اخیر مطلوب بود/ جامعه نخبگانی به تحقق مردمی‌سازی دولت کمک کنند

ایسنا/گلستان معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نقش‌آفرینی نخبگان را یکی از راه‌های مردمی‌سازی دولت دانست و گفت: دولت سیزدهم، مردمی است و برای تحقق مردمی‌بودن نیاز به حلقه نخبگانی و میانی دارد.

سیدعلی مهاجر ظهر امروز یکشنبه ۲۲ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: امروز با غول‌ رسانه‌ای مواجه هستیم و در حوزه رسانه جنگ نامتقارن رخ داده و این حجم گسترده از شبکه‌های فارسی زبان برای تفریح و سرگرمی مردم ما ایجاد نشده‌اند.

وی به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در دوره‌های مختلف کلیدواژه‌های تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، هجمه فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را مطرح کرده‌اند، امروز دشمن با ابزار مختلف پای کار آمده و به‌دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی اصرار دشمن را برای تشدید دشمنی‌ها بیشتر کرده است، تاکید کرد: دشمن به دنبال ناامیدی مردم است و در این شرایط نقش اصحاب رسانه سنگین است.

مهاجر با بیان اینکه مردم از سیاست‌زدگی خسته شده‌اند، افزود: باید به رشد و توسعه استان گلستان کمک کنیم، اصحاب رسانه نقش موثری در کارها دارند اگر استان ما در حوادث اخیر آرام بود به معنای عملکرد مثبت اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر برخی بر آتش اغتشاش دمیدند و عده‌ای دیگر بر شعله‌های آتش افزودند، تاکید کرد: امروز برخی آزادی را در قالب ولنگاری تعریف می‌کنند و روسری از سر بر می‌دارند حال آنکه این مسئله بی‌قانونی است و اینطور نیست هر کسی هر طور که بخواهد در جامعه حاضر شود.

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی و اقتصادی مانند جشنواره بین‌المللی اقوام مدیون نقش‌آفرینی نخبگان، فرهیختگان و اصحاب رسانه است، خاطرنشان کرد: طبق قانون دولت باید کوچک و مردمی شود و برای اجرای این مهم جامعه نخبگانی باید پای کار بیاید، رصد و دیده‌بانی و نظارت مردمی اصحاب رسانه می‌تواند کمک‌کننده باشد لذا انتظار است خبرنگاران در انتقال مطالب و اطلاع‌رسانی صحیح و درست به کمک ما بیایند.

مهاجر با بیان اینکه دولت سیزدهم مردمی است و برای تحقق مردمی‌بودن نیاز به حلقه نخبگانی و میانی دارد تا به حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان مبدل شوند، تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنم گروهی در شبکه‌های داخلی راه‌اندازی شود و همه اصحاب رسانه عضو این گروه شوند و از بین این جمع تعدادی در قالب هیئت اندیشه‌ورز، دغدغه‌ها و مشکلات اصحاب رسانه را در جلسات بیان کنند.

وی از ساماندهی ۲۰ هیئت اندیشه‌ورز متشکل از ۳۸۹ نفر از جامعه نخبگانی در استان گلستان خبر داد و گفت: برای نخستین بار سامانه انتصابات را در استان راه‌اندازی کردیم تا عملکردهای این حوزه به طور دقیق بررسی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha