• چهارشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401081812662
  • خبرنگار : 50024

وجود ۱۵۰ هزار صندوق صدقات در البرز

وجود ۱۵۰ هزار صندوق صدقات در البرز

ایسنا/البرز معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: اکنون حدود ۱۵۰هزار صندوق جمع آوری صدقات در استان البرز وجود دارد که ۱۴۵ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌ شده‌اند.

به گزارش ایسنا، امید نجفی با اشاره به کمک ۱۵۸ میلیارد تومانی به کمیته امداد اظهار کرد:  از این رقم  ۸۷ میلیارد تومان صدقه و ۷۱ میلیارد تومان در قالب کمک طرح‌های مبتنی بر نیاز در جهت رفع نیازهای شناسایی شده خانوارهای مورد حمایت  در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب پرداخت جهیزیه، کمک‌ هزینه درمان، پرداخت وام قرض‌الحسنه، ایجاد اشتغال و  تعمیر منازل مسکونی هزینه شده است .

نجفی با تأکید بر اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: اکنون حدود ۱۵۰هزار صندوق  جمع آوری صدقات در استان البرز وجود دارد که ۱۴۵ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌ شده‌اند.

معاون مشارکت های مردمی  کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان البرز با بیان اینکه در استان البرز بیش از ۲۷ هزار خانوار نیازمند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند، بیان کرد: کمیته امداد به‌منظور یاری‌رساندن به اقشار محروم جامعه و هدایت نیات خیر مردم نوعدوست، طرح‌های متنوعی را در جهت فقرزدایی و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان به مرحله اجرا درآورده است.

وی از آمادگی دفاتر ۱۳ گانه کمیته امداد و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد( QRدرگاه پرداخت الکترونیکی) و یا با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۲ جهت تحویل کمک‌های لوازم‌التحریر و پوشاک و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را واریز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha