• چهارشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401081812456
  • خبرنگار : 71657

ترافیک در کدام معابر پایتخت سنگین بود؟

ترافیک در کدام معابر پایتخت سنگین بود؟

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت در صبح روز چهارشنبه را تشریح کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت گفت: گزارش‌های دریافتی از ماموران مستقر در معابر و همچنین مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت حاکی از آن است که ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت شش صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 7:30 به اوج خود رسید. بر این اساس بزرگراه شهید نواب صفوی در مسیر جنوب به شمال حدفاصل بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید دارای ترافیک سنگین بود.


وی ادامه داد:‌ در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید صدر از نوبنیاد، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهیدچمران در مقطع بزرگراه شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شاهد بار ترافیک پرحجم بودیم.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از جنت‌آباد ، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از مقطع شهید ستاری، مسیر غرب به شرق شیخ فضل‌الله‌نوری از مقطع جناح نیز شاهد بار ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین بودیم. وضعیتی مشابه در بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی از بزرگراه امام علی(ع)،مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از گلاب و مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن‌دوست نیز گزارش شده است.

شریفی افزود:‌ در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از شهیدان و استاد معین و خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع) نیز ترافیک سنگین بود. مقاطعی از خیابان کارگر، خیابان ولیعصر بالاتر از پارک‌وی و ... نیز ترافیک پرحجم بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از حجم ترافیک صبحگاهی در معابر کاسته شده است، گفت:‌ ماموران پلیس برای ترافیک عصرگاهی که پیش‌بینی می‌شود از ساعت 16 آغاز شود، آمادگی لازم را دارند، لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را انجام داده و از تردد غیرضرور به خصوص با خودروی شخصی در ساعات پیک ترافیک پرهیز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha