به گزارش ایسنا به نقل از البرز پرچم، یکی از بهترین راهکارها استفاده از پرچمهای تبلیغاتی شرکتی و سازمانی است. استفاده از یک پرچم با تصویر لوگو و برند شرکت روی میز مدیرعامل، علاوه بر ایجاد ظاهری شکیل، رسمیت کسب و کار شما را نشان میدهد.
استفاده از این روش در تمامی کشورها مرسوم بوده و در حوزهی تجارت و سیاست کاملا شناخته شده است. در این فرصت قصد داریم به معرفی و کاربرد پرچمهای شرکتی و سازمانی بپردازیم و با مزایای آن بیشتر آشنا شویم.
معرفی و کاربرد پرچمهای شرکتی و سازمانی
به هنگام مشاهدهی تلویزیون و یا حضور در هتلهای بینالمللی، اگر دقت کرده باشید روی میزها پرچمهای کوچکی با تصاویر متفاوت قرار داده شدهاند.
همچنین در اجلاسهای سیاسی در پشت سر افراد مهم از پرچمهای ایستاده نیز استفاده میشود. این پرچمها به یک رسم بینالمللی در مراودات تجاری و سیاسی بدل شدهاند.
از این رو با استفاده از پرچمهای شرکتی و سازمانی میتوانید به کسب و کار خود جلوهی رسمیتری ببخشید.
به طور معمول روی پرچمهای شرکتی لوگو و نام شرکت چاپ میشود که معرف کسب و کار شما باشند. در نشستهای بینالمللی فرد میزبان از پرچم کشورهای طرف مذاکره برای نشان دادن حسن نیت استفاده میکند.
در کنار پرچمهای ملی میتوان از پرچم تشریفاتی منقوش به لوگو شرکت نیز استفاده نمود. برای مثال زمانی که دو شرکت با ملیتهای متفاوت قرار است که با یکدیگر جلسهی کاری برگزار کنند از پرچم ملی هر دو کشور به همراه این پرچمها در هر دو طرف به نشانهی همبستگی استفاده میشود.
هدف استفاده از پرچمهای سازمانی چه از نوع رومیزی و چه پرچم ساحلی صرفا مقاصد تبلیغاتی است. اما در برخی مواقع برای نشان دادن یک رویداد مانند سمینارها، نمایشگاهها و... مورد استفاده قرار میگیرد.
کاربرد پرچمهای تبلیغاتی شرکتی و سازمانی
برای معرفی و کاربرد پرچمهای شرکتی و سازمانی باید بگوییم که نخستین قدم جهت ایجاد وجههای رسمی برای کسب و کار شما سفارش و تهیهی یک پرچم شرکتی و سازمانی منقوش به لوگو و شعار شرکت شما است.
این کار علاوه بر اینکه وجهای بینالمللی به کسب و کار شما میبخشد، نمایانگر برندینگ و ارزشگذاری شما نسبت به شرکت است.
بسته به شرایط و موقعیتهای مختلف از پرچمهای تبلیغاتی شرکتی و سازمانی متفاوتی استفاده میشود. در ادامه به انواع پرچمهای تبلیغاتی در شرکتها و کاربرد آنها به اختصار اشاراتی شده است.
پرچمهای تبلیغاتی شرکتی و سازمانی رومیزی
به طور معمول از پرچم رومیزی ایران روی میز تمام افراد سرشناس و سیاسیون استفاده میشود. این پرچم پای ثابت تمام دکوراسیونها و چیدمان دفاتر است که پرچمهای شرکتی و سازمانی در کنار آن قرار میگیرند.
نوع رومیزی پرچمهای شرکتی و سازمانی در ابعاد گوناگون موجود هستند که بسته به درخواست مشتری و ابعاد میز مورد استفاده قرار میگیرند.
پارچهی مورد استفاده در پرچمهای شرکتی و سازمانی در دو نمونهی ساده و ریشهدار به رنگ سفید و طلایی موجود بوده که مطابق با سلیقه و چیدمان دفتر کار قابل سفارش هستند.
همچنین برای ساخت پایهی پرچم از دو متریال سنگی و فلزی استفاده میشود که نوع فلزی از قیمت مناسبتری برخوردار است.
پرچمهای شرکتی و سازمانی تشریفاتی
همانطور که پیشتر گفته شد مهمترین کاربرد پرچم تشریفاتی مورد استفاده در سازمانها و شرکتها معرفی برند شرکت شماست.
لوگو شرکت و رنگ آن میتواند در ذهن بیننده ماندگار گردد و ذهنیت قویتری از شرکت و خدمات شما را به وجود بیاورد.
پرچمهای تشریفاتی در انواع رومیزی، ایستاده و دیواری ارائه میگردند که نوع ایستادهی آن ظاهری رسمیتر را تداعی میکند. از نوع دیواری در بخش ورودی ساختمانهای بزرگ تجاری و هتلها استفاده میشود که از ظاهری با شکوه برخوردار است.
اهمیت پرچمهای تبلیغاتی در شرکتها
هدف اصلی از معرفی و کاربرد پرچمهای شرکتی و سازمانی، انجام تبلیغات به صورت تاثیرگذار است. هر نوع پرچمی که نام برند و لوگو شرکتی روی آن نقش ببندد با هدف امور برندینگ و تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد.
به زبان سادهتر تمامی پرچمهای شرکتی و سازمانی موجود به جز آنهایی که منقوش به پرچمهای ملی کشورها هستند، در زمرهی پرچمهای تبلیغاتی قرار میگیرند.
از پارچههای متفاوتی برای چاپ استفاده میشود که بسته به محل قرارگیری پرچم از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند.
به عنوان مثال پرچمهای شرکتی تبلیغاتی سازمانی که قرار است در برابر آفتاب و فضای بیرون نصب گردند باید از کیفیت به مراتب بالاتری در مقایسه با نمونهای که بر روی میز یا دفتر کار قرار میگیرد برخوردار باشند.
جمعبندی
امور تبلیغاتی با هدف معرفی شرکتها، سازمانها و خدماتی که ارائه میدهند انجام میگیرد. این فرایند منجر به تعریف صحیحی از هویت سازمان و کسب و کار شما میشود.
منبع: البرز پرچم
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات