• دوشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401081610728
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه در پاسخ به انتقاد "یارولی":

هیچ اردوی تیم ملی در کار نیست/ همیشه پشتیبان قهرمانانمان بوده‌ایم

هیچ اردوی تیم ملی در کار نیست/ همیشه پشتیبان قهرمانانمان بوده‌ایم

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات  دوومیدانی کرمانشاه در پاسخ به انتقاد "پژمان یارولی" از ورزشکاران ملی پوش استان که از عدم تامین هزینه های اعزامش به اردوی تیم ملی از سوی هیات گلایه کرده بود، گفت: از حدود دو ماه پیش تاکنون هیچ اردوی تیم ملی تشکیل نشده است.

احمد روشن زاده با حضور در دفتر ایسنای کرمانشاه، به ادعای پژمان یارولی دونده 800 متر ایران که از عدم تامین هزینه های اعزام او و یکی دیگر از دونده های ملی پوش استان به اردوی تیم ملی گلایه کرده بود پاسخ گفت و اظهار کرد: صحبت های این دونده ملی پوش کذب است و  آن را رد می کنم.

وی با بیان اینکه از حدو دو ماه پیش تاکنون هیچ اردوی تیم ملی تشکیل نشده، گفت: آنچه که آقای یارولی به عنوان اردوی تیم ملی از آن یاد می کند، در واقع یک دوره کلاس های آموزشی مربوط به مکمل های ورزشی و دوپینگ است که هیچ نامه ای هم از سوی فدراسیون به هیات ها برای برگزاری آن داده نشده و تنها به خود ورزشکاران ابلاغ کرده اند.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه با تاکید براینکه حضور ورزشکاران در این کلاس ها هیچ ارتباطی با هیات های استانی ندارد، افزود: باتوجه به اینکه هیچ نامه مکتوب و رسمی از جانب فدراسیون به ما برای کمک به ورزشکاران جهت شرکت در این کلاس ها  داده نشده بود و از طرفی آقای یارولی ادعا کرده بود که ما باید هزینه های اعزامشان را تامین کنیم، بنابراین با مسئولین فدراسیون تماسی داشتم و در این رابطه پرسیدم که آنها نیز اعلام کردند هزینه های حضور در این کلاس بر عهده خود ورزشکار است و نه هیات استانی.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی با مربی آقای یارولی در تیم ملی که رئیس کمیته آموزش فدراسیون نیز هست صحبت کردم و ایشان نیز تائید کردند که طی دوماه گذشته هیچ اردوی تیم ملی برگزار نشده و فراخوانی هم به ورزشکاران برای شرکت در اردو داده نشده است.

روشن زاده در ادامه اعلام کرد: این در شان یک قهرمان ملی پوش نیست که چنین سخنان کذبی را به زبان بیاورد.

وی با بیان اینکه هیات استان همواره تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران بویژه ملی پوشان بکار گرفته، اعلام کرد: در مجموعه ورزشی آزادی یک سالن بدنسازی برای دونده های ملی پوش داریم که طبق برنامه سه جلسه در هفته را به آقایان و سه جلسه را به خانم ها اختصاص دادیم، اما آقای یارولی گفتند که وسایل آن مبتدی است، برای همین با اداره کل ورزش و جوانان استان رایزنی کردیم و آنها هم گفتند که ملی پوشان یک باشگاه بدنسازی نزدیک به محل زندگی، کار و یا تمرین خود را به ما اعلام کنند تا با مدیر باشگاه صحبت کنند و هزینه ای از آنها گرفته نشود.

رئیس هیات دوومیدانی استان از گرفتن تایم استخر در یکی از بهترین مجموعه های کرمانشاه برای قهرمانان ملی پوش هم خبرداد و تصریح کرد: همچنین هیات بوکس که در مجاورت پیست دوومیدانی آزادی قرار دارد، اعلام کردند که ورزشکاران ملی پوش ما می توانند از خدمات پس از تمرین آنها استفاده کنند.

وی با تاکید براینکه هیات دوومیدانی کرمانشاه همیشه پشتیبان قهرمانان خود خواهد بود، گفت: از ورزشکاران ملی پوش استان که گلایه ای دارند می‌خواهیم قبل از اینکه  موضوع را به رسانه ها بکشانند، در ابتدا با خود هیات صحبت کنند و انتظار داریم که در برخورد با مسائل منصف باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha