• چهارشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401081107594
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل خبرداد:

پاسخگویی به بیش از ۱۲ هزار تماس مرکز امداد مکانیزه در شرکت گاز استان اردبیل

پاسخگویی به بیش از ۱۲ هزار تماس مرکز امداد مکانیزه در شرکت گاز استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از پاسخگویی به ۱۲ هزار و ۲۲۸ تماس در مرکز امداد مکانیزه شهرستان اردبیل طی سالجاری خبر داد.

میر سعید سید متین مدیر عامل این شرکت ۱۱ آبان در حاشیه بازدید از مرکز امداد مکانیزه ۱۹۴ این شرکت؛ این اقدام را در جهت افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی به مشترکین دانست و گفت: تمامی مشترکین در سطح شهرستان اردبیل می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴تماس حاصل نموده تا کارشناسان واحد امداد در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل روند صعودی پاسخگویی فوری به درخواست های مردمی و کاهش زمان خدمت رسانی را از کارکردهای مرکز امداد مکانیزه دانست و افزود: مدیریت ناوگان اکیپ های امدادی با نصب موقعیت یاب (GPS)، ثبت و ضبط مکالمات، زمانهای دریافت و ارسال، انجام کار به صورت مکانیزه و همچنین رصد آنلاین عملکرد ایستگاههای حیاتی شهرستان را از دیگر امکانات این مرکز می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در رابطه با کارکرد این مرکز اظهار کرد: سامانه مکانیزه امداد ضمن ارسال دقیق اطلاعات به گشتهای امداد سیار در سطح شهر، موقعیت هر یک از گشت‌های امداد را مشخص کرده و مسئول شیفت ضمن شناسایی محل گشت‌های امداد، آدرس محل حادثه را به نزدیکترین خودرو امداد گزارش می دهد تا ضمن رجوع به محل نسبت به رفع موضوع اقدام گردد.

وی تهیه گزارشات مختلف در خصوص تماسها و خدمات صورت پذیرفته به مشترکین و تحلیل های مورد نیاز را به عنوان مهمترین ویژگی دیگر این سامانه هوشمند نام برد و گفت: این امکان موجب کاهش هزینه، افزایش سرعت واکنش در مقابله با حوادث و بحرانها، افزایش صحت تحلیل های آماری و بهره گیری هرچه بیشتر از نتایج حاصله، پاسخگویی دقیق در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مشترکین می شود.

میر سعید سید متین در خصوص عملکرد واحد امداد مکانیزه ۱۹۴ در هفت ماهه سالجاری مراجعه و خدمت رسانی به بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کد آدرس و پاسخگویی به ۱۲ هزار و ۲۲۷ تماس تلفنی را بخشی از فعالیت این مرکز عنوان کرد و افزود: مهمترین کارکرد این مرکز، برنامه ریزی و زمان بندی حضور به موقع نیروهای امدادی در محل می باشد که بدین منظور تمامی واحدهای امدادی شهرستان تحت سامانه یاد شده به صورت متمرکز در خدمت‌رسانی مستمر به مشترکین انجام وظیفه می‌کنند.

وی توسعه مرکز امداد مکانیزه در سطح استان را از دیگر برنامه های راهبردی این شرکت برشمرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده توسعه مرکز امداد مکانیزه ۱۹۴ در دست انجام بوده و در آینده ای نزدیک کلیه شهرستان های استان به این مرکز متصل خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha