• چهارشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401081007050
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 7 سریال آنتن بصورت کامل با لینک مستقیم

دانلود قسمت 7  سریال آنتن بصورت کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال آنتن با استقبال بسیار خوبی از طرف طرفداران همراه بوده است. تا به الان 7 قسمت از سریال آنتن پخش شده است. در هفته جاری لینک دانلود قسمت های بعد نیز در دسترس علاقمندان فیلم و سریال قرار می گیرد. اگر شما نیز علاقه‌مند به دانلود سریال آنتن هستید بهتر است بدانید که لینک دانلود آنتن چهارشنبه‌های هر هفته ساعت 8 شب منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دی دی فیلم، بهتر است بدانید که سریال آنتن کمدی دیگری از ابراهیم عامریان است که پس از فیلم موفق انفرادی، به شبکه خانگی آمده است. دانلود قسمت 7 آنتن و دیگر قسمت‌های این سریال کمدی در ادامه این مطلب امکان‌پذیر می‌باشد.

«صفحه دانلود سریال آنتن دی دی فیلم» 

با توجه به موفقیت اثر قبلی ابراهیم عامریان یعنی نارگیل، انتظار می‌رود که آمار تماشا و دانلود آنتن نیز با محبوبیت بالایی روبرو باشد. مخاطبین نیز قبل از اقدام برای دانلود آنتن همواره انتظار بالایی از این سریال دارند. این کارگردان موفق با توجه به کارنامه و فعالیت‌های کاری‌اش نشان داده است که علاقه‌ی بسیار زیادی به داستان‌ها و سریال‌هایی که با موضوع کمدی ساخته می‌شوند، دارد.

تعداد دانلود آنتن در قسمت‌های ابتدایی نسبت به سایر سریال‌های نمایش خانگی بیشتر بوده است. چرا که با دانلود سریال آنتن متوجه می‌شوید که داستان سریال کمدی با روایت درباره پیرزنی است که پس از فوت شوهرش، یک سال درس خوانده، در کنکور شرکت کرده و در رشته پزشکی پذیرفته شده و با نوه‌اش هم دانشگاهی می‌شود. این اتفاق ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه بوجود می‌آورد.

دی دی فیلم سریال آنتن

قبل از دانلود قسمت 7 آنتن درباره‌ی این سریال بیشتر بدانید 

با دانلود قسمت 7 آنتن متوجه می‌شوید که فیلمنامه سریال آنتن را حمزه صالحی برعهده داشته است. قبل از دانلود سریال آنتن بهتر است بدانید که از بازیگران کمدی که در سریال آنتن به آنها پرداخته شده، می‌توان به ژمان جمشیدی، رویا افشار، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام‌دوست، سمانه منیری، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، سام نوری، نیما مظاهری، مونا فایٔزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام... اشاره کرد.

اثر تبلیغات روی آمار دانلود سریال آنتن چگونه بوده است؟  

اگر بخواهیم کمپین‌های تبلیغاتی و استراتژی‌های تبلیغاتی را برای دانلود سریال آنتن مورد بررسی قرار دهیم، بهتر است با تبلیغات آفلاین شروع کنیم. واضح است که تمرکز عوامل سازنده‌ی سریال کمدی آنتن برای تبلیغات دانلود آنتن، تبلیغات مجازی در شبکه‌های اجتماعی متفاوت بوده است.

هم‌اکنون نیز تبلیغات زیادی در فضای مجازی برای دانلود قسمت هفتم آنتن انجام می‌شود و عکس‌های تبلیغاتی و فیلم‌های تبلیغاتی برای دانلود سریال آنتن بصورت رایگان در طول هفته در زمان‌های متفاوت پخش می‌شوند تا اشتیاق مخاطبین را افزایش دهند.

منبعی برای دانلود آنتن و دیگر سریال‌های ایرانی  

شما برای دانلود آنتن همزمان با پخش می‌توانید به رسانه دی دی فیلم مراجعه کنید. دانلود قسمت اول آنتن و همچنین دیگر قسمت‌های آن همزمان با پخش هر هفته در صفحه دانلود آنتن در رسانه دی دی فیلم آپلود می‌شود و شما می‌توانید این سریال را در کیفیت‌های مختلف و با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک‌های دانلود سریال آنتن که در این رسانه قرار می‌گیرد، کاملا قانونی می‌باشد و با حجم اینترنت رایگان در اختیار شما علاقمندان فیلم و سریال قرار می‌گیرد. برای مراجعه به رسانه دی دی فیلم به آدرس didifilm.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha