• سه‌شنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401081006998
  • خبرنگار : 50491

معاون جهاد کشاورزی گلستان عنوان کرد؛

آخرین وضعیت سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزی فاقد پلاک

آخرین وضعیت سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزی فاقد پلاک

ایسنا/گلستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، آخرین وضعیت سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزی فاقد پلاک در استان را تشریح کرد.

محمدرضا عباسی عصر امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشکل سوخت ماشین آلات کشاورزی در استان گلستان مربوط به تراکتورهای فاقد پلاک است، متأسفانه در استان گلستان یک هزار و ۴۰۱ دستگاه تراکتور فاقد پلاک در استان وجود دارد.

وی با اشاره به چرایی وجود تراکتور فاقد پلاک، افزود: بازدید معاینه فنی برای تمامی تراکتورها انجام شده و نقص هایی وجود دارد، در ۲۶۶ دستگاه تراکتور وارداتی مشکل مربوط به نداشتن و مفقودی برگه گمرک است و شرکت های موردنظر مدارک موردنیاز را در سامانه نیروی انتظامی بارگذاری نکرده و املاک نصب پلاک نیست.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با تأکید بر اینکه برای رفع مشکل ماشین آلات کشاورزی بدون پلاک مکاتبات زیادی با شرکت نفت داشتیم و مقرر شد مشکل این دسته از کشاورزان حل شود، بیان کرد: در حدود ۹۰۰ دستگاه دیگر از ماشین آلات کشاورزی نیز کشاورز توان برقراری بیمه را ندارد اما معاینه فنی انجام شده و اصالت فنی و فعالیت آن توسط پلیس راهور و بخش کشاورزی تأیید شده است.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره اظهار کرد: با توجه به نشست های متعددی که با شرکت نفت انجام شده یک سطح دسترسی در سامانه سوخت ایجاد شده و کشاورزان دارای تراکتورهای فاقد پلاک می توانند به طور موقت از سهمیه سوخت بهره مند شوند و کار کشت پاییزه را آغاز کنند. 

رحمت الله نوروزی با بیان اینکه مراجعات زیادی برای مشکل سوخت ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک به ما انجام می شد، تصریح کرد: رفع این مشکل دغدغه استاندار گلستان و مجمع نمایندگان استان بود در همین راستا وزیر نفت دستور دادند مشکلات این بخش برای کشت امسال رفع شود تا تمهیدات لازم برای حل کامل این مشکل اندیشیده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha