• سه‌شنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401081006585
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس بیمارستان اردستان:

رضایتمندی مردم از خدمات، خط قرمز بیمارستان اردستان است

رضایتمندی مردم از خدمات، خط قرمز بیمارستان اردستان است

ایسنا/اصفهان رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: به همه کادر درمان و کارکنان بیمارستان تأکید کرده‌ایم خط قرمز بیمارستان شهید بهشتی تکریم و رضایتمندی بیمار و مراجعه‌کنندگان است.

سید حامد روحانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم جدید کادر اداری و درمان بیمارستان شهید بهشتی اردستان با هدف رضایتمندی بیماران و تکریم همراهان آنها فعالیت‌های خود را شروع کرده است. به همه همکاران و کارکنان بخش‌های مختلف بیمارستان تأکید کردم زمانی که مریض وارد بیمارستان می‌شود باید با رضایت حداکثری از بیمارستان خارج شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان اردستان مردمی با فرهنگ هستند و توقعات آنها نسبت به بخش درمان بسیار زیاد است، افزود: با توجه به شرایطی که در سال‌های گذشته در بیمارستان اتفاق افتاده است مردم برای بهبود وضعیت فعلی انتظار تغییرات در بیمارستان را دارند و مطمئناً در روزهای آینده تغییرات حساب شده و هدفمند در راستای خدمت‌گزاری بهتر انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان افزایش رضایتمندی مردم و شهروندان از مجموعه بیمارستان را یکی از هدف‌های اصلی کادر بیمارستان عنوان و تصریح کرد: اکنون با تشکیل تیم ارزیابی در حال پایش بخش‌های مختلف بیمارستان هستیم و بعد از اینکه مشکلات بخش‌های مختلف ارزیابی شد تغییراتی در بیمارستان صورت خواهد گرفت.

روحانی در خصوص گلایه مردم درباره کمبود پزشکان متخصص در بیمارستان اردستان، گفت: اکنون به صورت روزانه تعداد قابل توجهی پزشک متخصص در بیمارستان اردستان بیماران را ویزیت می‌کند ولی مطمئناً این مقدار برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم کافی نیست و در تلاش هستیم تا پزشکان متخصص بیشتری که نیاز مردم شهرستان است در بیمارستان حضور یابند.

وی با بیان اینکه هر بیماری که به بیمارستان و درمانگاه تخصصی بیمارستان مراجعه کرد، تمامی پزشکان بیمارستان موظف هستند تا آخرین نفر از بیماران خود را ویزیت کنند و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هر فردی که موفق نشد از سامانه‌های تلفنی و اینترنتی برای پزشکان بیمارستان نوبت بگیرد می‌تواند حضوری برای ویزیت به بیمارستان مراجعه کند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان در خصوص گلایه مردم از وضعیت اورژانس بیمارستان گفت: به همه کادر درمان و کارکنان بیمارستان تأکید کردیم خط قرمز بیمارستان شهید بهشتی تکریم و رضایتمندی بیمار و مراجعه‌کنندگان است و با افرادی که به هر نوعی در انجام وظایف خود کوتاهی کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.

روحانی درباره وضعیت بیمارستان شهر زواره گفت: بیمارستان زواره یکی از مجموعه‌هایی است که زیر نظر مدیریت بیمارستان اردستان فعالیت می‌کند و به همین دلیل با کمک خیران و جذب پزشکان متخصص تکمیل و تجهیز این مرکز در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha