• یکشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401080805145

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

مدارس به سنگر دفاع از هویت ملی بدل شده است

مدارس به سنگر دفاع از هویت ملی بدل شده است

ایسنا/فارس مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: مسیر شهادت و دفاع از ارزش ها ادامه دارد اگر دیروز باکری ها و همت ها از خاک ایران دفاع کردند و در برابر دشمن سینه سپر کردند و ما در روح همه شهدا درود می فرستیم، امروز نیز مدارس ما سنگر دفاع از هویت ملی شده است.

محمدخلیل عسکری یکشنبه هشتم آبان در مراسم وداع با شهید دانش آموز محمدرضا کشاورز و گلباران کلاس محل تحصیل این شهید حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) اضافه کرد: هم وجود این دانش آموز در این مدرسه مایه برکت بود و هم شهادتش مایه برکت خواهد بود.

او با قدردانی از وزیر آموزش و پرورش که با لغو سایر برنامه‌ها در این مراسم معنوی در شیراز حضور یافتند، تصریح کرد: مسیر شهادت و دفاع از ارزش ها ادامه دارد اگر دیروز باکری ها و همت ها از خاک ایران دفاع کردند و در برابر دشمن سینه سپر کردند و ما در روح همه شهدا درود می فرستیم، امروز نیز مدارس ما سنگر دفاع از هویت ملی شده است.

عسکری خاطرنشان کرد: یک روز در ۸ آبان، حسین فهمیده شهید می شود و یک روز در ۴ آبان ۱۴۰۱ سه دانش آموز دیگر در حمله تروریستی داعش شهید می شوند این نشان می دهد که مدرسه همواره سنگر دفاع از انقلاب اسلامی بوده و هست.

وی ادامه داد؛ بر ما فرض خواهد بود مسیر شهدا را ادامه دهیم و با حضور پرشور ثبات قدم خود در مسیر شهدا را در روز ۱۳آبان اثبات کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: دیروز حماسه ای کم نظیر در تشییع پیکر شهدا خلق شد امیدوارم در سیزده آبان نیز شاهد حضوری پرشور باشیم.

وی افزود: امروز تمامی مدارس ما در سراسر استان برنامه های گرامیداست روز ۸ آبان و شهدای دانش آموز اخیر را برگزار کردند.

به گزارش ایسنا در این آئین وزیر آموزش و پرورش، استاندار فارس و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین خانواده و همکلاسی‌های شهید کشاورز، حضور داشتند.

پس از این مراسم، پیکر شهید به شاهچراغ منتقل و همراه با پیکر ۵ شهید حمله تروریستی به حرم، در صحن بارگاه ملکوتی احمدبن موسی(ع)، آرام گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha