• جمعه / ۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401080603930
  • منبع : نمایندگی سمنان

امام جمعه سمنان:

دشمن به دنبال تزریق نا امیدی، کاهش تاب آوری و اقدامات کور تروریستی است

دشمن به دنبال تزریق نا امیدی، کاهش تاب آوری و اقدامات کور تروریستی است

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است: دشمنان به طور توامان به دنبال تزریق ناامیدی و کاهش تاب آوری از یک سو و اقدامات کور تروریستی از سوی دیگر است .

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ۶ آبان ماه در خطبه‌های نماز جمعه امروز سمنان ضمن محکوم کردن کشتار مردم بی گناه در شیراز اظهار کرد: جمهوری اسلامی با یک جنگ ترکیبی روبرو است و مردم باید در این شرایط هوشیار باشند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان در این شرایط، ایجاد ناامیدی و نارضایتی در مردم است. ضمن اینکه در این بین گروهک بدنام داعش نیز مامور به شهادت رساندن نمازگزاران بی گناه است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وقایع اخیر در کشور به اعتراضات برخی از مردم پرداخت و اضافه کرد: آنان که نقد، اعتراض و حرفی دارند صفشان را با آن دسته که هدف آنها آسیب به مردم و نظام اسلامی است جدا کنند.

وی ضمن تاکید بر برخورد قاطعانه با عوامل دشمن هشدار داد: نظام جمهوری اسلامی با مجریان نیت‌های پلید اجانب و دشمنان به شدت برخورد خواهد کرد.

مطیعی با اشاره به اهداف شون دشمن خاطرنشان کرد: دشمن از الگو شدن جمهوری اسلامی، اقتدار موشکی، توسعه علمی و فناوری و منابع نفتی ایران عصبانی است.

امام جمعه سمنان ادامه داد: دشمن درخت پر استقامت جمهوری اسلامی را بر نمی‌تابد و مستاصل شده است و به همین دلیل این برنامه وسیع را چیده است؛ هر چند از دشمنان توقعی جز این نیست اما حمایت عده‌ای از آنها مورد تعجب است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تقدیر از نیروهای امنیتی بابت زحمات شبانه‌روزی آنان، ایجاد نظم بیش از پیش را خواستار  شد و خطاب به فرهنگیان نیز گفت: در جهاد تبیین کوشا باشند تا پلیدی دشمن برای دانش‌آموزان و دانشجویان آشکار شود. همچنین مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند با عاملان اصلی ترور و همچنین سران اغتشاشات برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این سخن امام که هرچه ما را بکشید مردم بیدارتر می شوند اظهار کرد: وحدت و استقامت مردم در زمان حادثه تروریستی بیشتر می شود.

حجت‌الاسلام  مطیعی افزود: جهاد تبیین باید محقق شود تا دیگران تاریخ را که بسیار واضح است با تحریف به طور مضحک انتقال ندهند، به مانند اینکه بگویند حادثه‌ای که گروهک داعش خودش به عهده گرفته از سوی نظام بوده است. 

امام جمعه سمنان گفت: دشمن امروز خواب آشفته دیده است و از طرفی آمریکا با حمایت از اغتشاشات می‌گوید مذاکره نمی‌کنیم و از طرفی برای وزیر خارجه پیام می‌فرستد.

وی ضمن تاکید مجدد بر لزوم هوشیاری مردم خواستار اتحاد عموم مردم در برابر نقشه های دشمنان جمهوری اسلامی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha